/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Lokale søges
Fra : tjeps
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 14-03-06 19:11

Hej!

Jeg søger et lokale/garage/lignende i kbh - helst Vesterbro/Frb./Valby - til opbevaring; 15m2 - ? ; der skal være egen indgang og mulighed for at komme ind døgnet rundt.

Håber at høre fra en! :)

vh
Thomas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-06 06:46

prøv gennem for eks www.dba.dk eller lign -men beskriv hvad lokalet skal bruges til for at udlejer kan vide om det har interesse

Kommentar
Fra : tjeps

Dato : 15-03-06 10:16

Du kan tro jeg HAR kigget MEGET på dba.dk!!

Jeg skal bruge lokalet til opmagasinering af musikinstrumenter... det fedeste er selvfølgelig et sted hvor man også kan spille (larme), men det regner jeg ikke umiddelbart med at kunne finde.... Så jeg skal bruge et rum, hvor jeg kan opbevare/hente/aflevere mit gear - og skal altså kunne komme ind døgnet rundt ifb. med at spille jobs...

vh
Thomas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-06 11:05

ohh sikke nogen krav - held og lykke med det

Kommentar
Fra : tjeps

Dato : 15-03-06 11:31

Hmmm, forstår ikke helt din kommentar - et lokale med egen indgang, hvor man kan komme og gå som man vil (fx en godt aflåst garage)... er det specielle krav...?