/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
VW Golf std. alarm
Fra : z1terapi
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 13-03-06 15:00

Hej
Jeg har en VW Golf stationcar. TDI.
Mit problem er at jeg ikke helt er klar over hvordan alarmen virker. På min centrallås fjernbetjening er der 2 knapper. 1 til at låse, og en til at låse op.
"alarm" Lampen i bilen begynder at blinke så snart jeg låser den, og jeg regnede så med at bilens alarm var slået til.
Jeg har nu haft indbrud i bilen, og undrer mig over at jeg ikke har hørt alarmen, da bilen holder foran mit hus. Låsen var brækket op, og jeg har efterfølgende prøvet at låse bilen så alarmlampen begynder at blinke og derefter låse bilen op med skruetrækker(låsen er blevet brækket op af tyven)
Jeg har prøvet at åbne bilen på den måde mange gange, men det er kun lykkedes at få alarmen til at starte en enkelt gang??? Jeg har prøvet at sidde i bilen når den blev låst, for at se om der var rumcensor, men der startede alarmen heller ikke. Hvornår skal en standardalarm fra VW egentlig aktivere? Den er jo egentlig ikke meget værd som den er nu...
anyone?
mvh Thomas

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 25 point
Dato : 13-03-06 21:24

Du bør køre til et VW værksted og få den justeret. Så bliver det gjort rigtigt.

Godkendelse af svar
Fra : z1terapi

Dato : 15-11-06 17:37

Tak for svaret e.c.