/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
3GP fil???
Fra : SjalaJonez
Vist : 6227 gange
45 point
Dato : 13-03-06 00:13

Jeg leder efter et program som kan spille filer som man optager på mobilen, filen hedder 3GP fil, hvad for et program skal man bruge til at kunne afspille den slags?
Eller kan man lave den om til noget andet?..Som eventuelt kan afspilles i Media-Player eller Winamp?

SjalaJonez

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 13-03-06 00:26

Kan man ikke lave dem til MPEG filer?..

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-03-06 05:34

Har du prøvet Nero
Mener det kan afspille filen og brænde dem til andet format

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-06 06:25

når du har en lg telefon har du fået en cd med der installerer hvad du har brug for - samt et kabel til overførsel - i første omgang så gør som der står - vil du vælge andet kan du sagtens omdøbe til jpeg når det er fotos og mpeg når det er video - så problemerne er ikke så store hvis filerne er ok.
Du kan evt hente en konverter online da ikke alle 3GB filer er glade for at blive lavet om - hvorfor har jeg aldrig kunnet fatte
Hvorfor vil du afspille i andet end det program der medfølger hvor der er en afspiller i ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-06 06:27

ps.. hvis det er fordi du vil sende videre og være sikker på de kan afspilles - så går det helt af sig selv - ved ikke hvorfor men der ryger de ind på næsten hvilken som helst afspiller hos modtageren

Accepteret svar
Fra : Frederiksen

Modtaget 45 point
Dato : 13-03-06 09:52

Quciktime player kan afspille 3gp, www.apple.com/quicktime/download/ Nokia multimedie konverter, www.forum.nokia.com , kan du bruge til at ændre filformat

Kommentar
Fra : soll

Dato : 13-03-06 11:29

har fundet noget her der skulle kunne hjælpe dig prøv det og given melding om det er noget der dur.

http://www.miksoft.net/mobile3GPconverter.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-06 14:20

Godkendelse af svar
Fra : SjalaJonez

Dato : 15-03-06 08:37

Takker mange gange

SjalaJonez