/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
udskiftning af loft i gasrum
Fra : polle1002
Vist : 636 gange
60 point
Dato : 12-03-06 12:00

Da der er kommet fugt ind i gasrummet, er den plade som udgør loftet i gasrummet, og samtidig er vindueskarm inde i cv blevet lidt porrøs, hvorfor jeg gerne vil have den udskiftet. Er det en større omgang sev at lave, findes der evt. reservedele. Det er en Wilk champignon fra 93

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 12-03-06 13:01

er det en udvendig gasskab,så kan der købes en anden skab,men er det en indbygget skab,er du nød til at fuge skabet om. vindueskammen kan selv lave eller købe en ny til at sætte i .

Kommentar
Fra : polle1002

Dato : 12-03-06 15:46

Tak til Ardal123. Det er en indbygget skab, som flugter med cv`ens front. Jeg kan forstå på dig, at man simpelthen fjerner hele pladen, så der hul op hvor der er vindueskarm og så bygger den op på ny. Har du nogen kendskab til, om man til Wilken kan få en standardiceret plade, og hvis dette ikke er tilfældet hvilken plademateriale vil du eventuel kunne anbefale, det skal vel være noget ikke fugt absoberende, og ikke for tung plade.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 12-03-06 16:39

til Polle 1002.

jeg mener du kan få en standart plade til din vilk.men ellers skal det være en alluminumsplade,du skal bruge.

lykke og held med renoveringen af vilken.