/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Amo Kageblanding på tilbud?
Fra : rwo
Vist : 4014 gange
50 point
Dato : 11-03-06 13:19

Hej

Er der mon et supermarked, der har Amo kageblandinger på tilbud i denne weekend?

Jeg er ude efter Amo Chokoladetærte...

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 11-03-06 16:14

Er det så dyrt så det er værd at bruge en masse energi på at finde på tilbud?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 11-03-06 19:01

der skal da bruges en stor mængde , før den ekstra transport og tid er tjænt hjem igen

Accepteret svar
Fra : vibse68

Modtaget 50 point
Dato : 11-03-06 22:32

Hej
http://www.tilbudsugen.dk/ Kan du søge på den vare du har lyst til. Jeg abonerer feks på den. Hver Søndag kommer den og fortæller mig hvor de varer jeg har udvalgt er på tilbud i ugen efter.
Den side er for mig guld værd, gå ind og meld dig til, det er gratis, og der er penge at spare hver uge.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 08-04-06 23:07

Hejsa.Hvis du er smart, så køber du ekstra varer når de er på tilbud, sådan at du altid har et par ekstra pakker stående.Ligeledes med køkkenruller, toiletpapir, kaffe o.s.v. Mange varer suplere jeg så bare op med når der er tilbud.Mange varegrupper bruger man jo hele tiden, så kan man godt få det brugt mens tid er.God påske.
Mvh ilgp

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 13-06-06 03:11

Tak for svaret vibse68.