/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Headset eller mikrofon
Fra : tenson
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 11-03-06 10:06

Hvorfor kan jeg ikke lige få ovenstående til at virke.
Når jeg går ind på Tilbehør - Underholdning - Lydstyrke
Indstilling - Egenskaber og trykker på Indspilning kan jeg ikke sætte flueben i "kasserne" og derved aktivere evt. mikrofon

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-03-06 10:26

prøv lige at gå i enhedshåndtering for en sikkerheds skyld og se om der er gult advarselstegn udfor noget i lyde .

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 11-03-06 19:43

Der er INGEN gule advarsler overhovedet

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 12-03-06 10:47

Tilslutning på lydkortet eller via USB?
VH
Leif

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 12-03-06 12:23

kan jo stadigvæk ikke sætte "flueben" i mikrofon indstillingen eller hvad mener du LEIF 0149

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-03-06 12:37

leif0149 forsøger at få dig til at svare for at tune sig ind på hvad der kan være årsagen.

prøv at se om der er hak i "slå fra" i lydstyrke - det er en irriterende mulighed der af og til opstår.

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 12-03-06 13:46

OK - Det er osse fint at Leif prøver at finde årsagen.
Det eneste "flueben" der er sidder i den rubrik der hedder "Stereo Mix" i Recording Control og det kan jeg ikke fjerne samtidig med at jegt ikke kan sætte et "ben" i Mikrofon

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-03-06 17:43

prøv dig frem i mixer enheden - nogle har flere muligheder end andre.