/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Itunes
Fra : 19431225
Vist : 504 gange
20 point
Dato : 10-03-06 15:45

Hej

Jeg har fået et problem med at installere Itunes på min pc'er, den kommer med en fejl hver gang jeg er færdig med at installere så jeg kan ikke starte Itunes. jeg har forsøgt at installere på en anden kcomputer men med samme resultat.

Jeg har haft Itunes installeret før uden problemer, men jeg har formatteret min harddisk og det er herefter problemet kom.

Er der nogen der har haft samme problem???

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 10-03-06 20:20

Det kunne tænkes, der mangler noget.
Hvad fejlmelding får du.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-03-06 08:17

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 15-03-06 16:27

hej igen
Undskyld mit klængere fravær, men jeg har været på ferie et par dage. Fejlmeldingen er en længere smøre, jeg har udskrevet fejlmeldingen, er der en mulighed at scanne ind og sende til kandu som vedhæftet fil???

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 15-03-06 17:01

Du smide billedet op her
http://www.imagevenue.com/