/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NFS MW.. hjælp
Fra : tommy_b
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 08-03-06 19:08

nogle der kan give et tip til hvordan man kommer forbi til nr. 2 ??
Er ved nr. 3 nu, men kan ikke komme forbi al det der politi halløj.

Nogle forslag til hvordan men klare politijagterne ??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-06 22:24

tryk på space så går du i slowmotion! Eller er det højre shift?

Kommentar
Fra : bettemike

Dato : 12-03-06 08:14

hey, mester !!! lad mig sige det sådanne, der er kun en vej frem og det er at nakke dem for hårdt, det var det jeg måtte gøre..... held og lykke.... du får brug for det....

Kommentar
Fra : steno

Dato : 19-03-06 02:29

En ting er sikkert, du skal ALDRIG og jeg gentager ALDRIG benytte dig af den der special slowmotion funktion som vidst nok ligger på CTRL tasten, da den både sænker farten på bilen men den kan også gøre det lettere for panserne at få dig lukket inde. Nu ved jeg jo ikke hva dine skills er inde for gaderæs, men selv kørte jeg Gallardo og Muchielago på Manual gear, og altid Manual gear det gør det meget lettere vikle sig fri når politiet er ved at få lukket en inde,

Kommentar
Fra : steno

Dato : 21-03-06 20:30

Hvis du ikke kan spille dig igennem spillet er der altid den mulighed at du kan hente en trainer og ligge ind i spillet,
http://megagames.com/cracks/html/t917630_0.htm
Her er der en liste over en masse forskellige trainere, både en savegame så spillet er gennemført, penge trainer og nogle så du kan ha uendeligt NOS og den slags