/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Hvad hedder den gamle IR Klokk
Fra : H2
Vist : 798 gange
425 point
Dato : 07-03-06 17:20

Hej

Jeg mangler vare nr på den gamle foto ir gong.
Det er den der sidder i mange butikke ved døren.
På den ene side sidder der en lille lampe og en lysmodtager i den anden side.

Det er den hvor der sidder en lille kasse på ca 40X20X20 på hver side af døren.

Tror det er en servodan men er ikke sikke.

Den er udgået af produktion.

H2

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 07-03-06 19:52

Hejsa

Servodan har 2 modeller.

En ny version af den "gamle" med fotoceller på hver side, den koster ca 930,- kr netto installatør pris den har type 33-200

Der er også en version med en "pir" føler den koster det samme men er type 33-210

Falcham

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 07-03-06 19:54

Hejsa

Servodan har 2 modeller.

En ny version af den "gamle" med fotoceller på hver side, den koster ca 930,- kr netto installatør pris den har type 33-200

Der er også en version med en "pir" føler den koster det samme men er type 33-210

Falcham

Kommentar
Fra : H2

Dato : 07-03-06 20:57

Ja den kender jeg godt. men jeg mangler en sender og modtager der er gået i stukker til den gamle type. Jeg vi godt undgå at skifte selve klokke delen....

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 07-03-06 22:00

Så vidt jeg ved er den eneste måde at få fat på disse dele at finde dem på et loppemarked, men du kan jo prøve at ringe til servodan's tekniske service på tlf. 77427602
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-03-06 10:05

tlf. 70200049 eller på mail info@netsalg.com. der har du mulighed for at få de oplysninger du ønsker

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 08-03-06 19:34

Det behøves ikke du kan købe en nyer model servodan af mig jeg har den der med sender/modtager i sammeside og så et reflex i den anden side ......... komplet med gong-gong til 220volt....

Mvh Bassebo