/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hitachi 8 mm video recorder
Fra : john.s
Vist : 758 gange
50 point
Dato : 25-11-02 22:00

Jeg mangler et kabel til min Hitachi video recorder, model VM-H37E, så den kan forbindes til fjernsynet. Er der nogen der ved hvor man kan få sådan et? Jeg har prøvet uden held hos Merlin der har agenturet på dette mærke

Accepteret svar
Fra : ZaMatrix

Modtaget 50 point
Dato : 19-12-02 23:08

Har lige kigget lidt rundt på nettet, og alt jeg kan finde det den model er batterier....men det var du jo intet at bruge til.

Men snakkede så lige med min fætter, han arbejder som fotograf, og han var næsten sikker på at de kabler der passer til andre af Hitachi modellerne, og passer til Hitachi VM-H37E. Så der er næsten ikke andet at gøre end at tage den med ned til Merlin eller andre der handler med lignende produkter, og så prøve jer frem. For "ofte" er det standard kabler der bruges, så måske kan du være heldig.

Kommentar
Fra : sefeldt

Dato : 20-06-04 13:01

Hej John S.

Hvis du stadig har problemet kan jeg måske hjælpe. Jeg har kablet som du mangler.
jeg har det problem at min Hitachi ikke dur mere og jeg vil meget gerne have min HI8 bånd over på mit nye DV recorder.

Jeg har 2 tilbud til dig:
1 Du får alt mit Hitachi udstyr for 0 kr. men jeg får lov til at låne dit således jeg kan overspille mine bånd
2 jeg køber dit Hitachi for et rimeligt beløb.

Dette er selvfølgelig under forudsætning at dit kan afspille mine bånd.

Kommentar
Fra : pas12

Dato : 09-09-05 00:23

Er der nogen der har en kassette adaptor til et 8 mm bånd så man kan afspille det i en VHS maskine. Jeg har et bånd optaget på en Hitachi for 14 år siden man har ikke video recorderen og adaptoren kan man ikke få mere. Jeg er villig til at købe, men også bare låne den så jeg kan få båndet overspillet til et andet medie.