/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
priser på bygningsarbejde
Fra : denevigeuheldige
Vist : 880 gange
30 point
Dato : 04-03-06 16:23

Jeg har brug for at vide hvad det vil koste at få vandskuret en driftbygning på ca. 150m2 vægflade. Bygningen har p.t. en kalkvæg som selvfølgelig først skal bearbejdes for derefter at skulle vandskures. Professionel hjælp ønsker jeg i mere eller mindre grad, men er fuldstændig blank m.h.t. hvad det typisk ville koste såfremt jeg benyttede professionelle håndværkere.

Er der nogen som kan oplyse mig dette og eventuelt linke mig nogle firmaer i det sønderjydske/fynske område som er 100% troværdige og som kan deres håndværk.

Accepteret svar
Fra : jensensfidus

Modtaget 30 point
Dato : 08-03-06 10:35

prøv med www.gratisbyggetilbud.dk de er omtalt godt hos bl.a. danskbyggeri.dk

/j

Kommentar
Fra : janik

Dato : 09-03-06 22:51

Så vidt jeg ved tager min mester ca. 200 kr pr m2 når det skal
sandblæses

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 19-05-06 15:46

Tak for svaret jensensfidus.

Kommentar
Fra : filipsos

Dato : 30-05-06 11:46

Hej.

Har i fået noget hjælp fra en murermester?
Jeg vil gerne komme med et tilbud, hvor i selv hjælper til og dermed sparer på mine timer.

Men det afhænger selvfølgelig af, hvor i bor?

MVH
murermester Filip
filip.harritz@mail.dk