/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Hvordan får jeg Fonten i Word
Fra : Sars
Vist : 500 gange
30 point
Dato : 02-03-06 17:05

Hey jeg har fundet den her side hvor er der en masse lir fonts jeg gerne vil kunne bruge i word, men hvordan gør man? Jeg downloader fonten, og hvad så?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-03-06 17:14

Der er en guide her http://capricornus.dk/font/ den kommer som en popup så det skal du tillade.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 02-03-06 17:24

Du tager en kopi af filen med fonten.
Så sætter du fonten ind i mappen: Windows\Fonte.
Genstart PC'en.
Og så skulle du kunne bruge fonten fra Word.
God fornøjelse.
Ammitz

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-03-06 17:34

Mit bud:

Citat
Installere nye skrifttyper:
Luk de åbne Windows-programmer, f.eks. Microsoft Word eller Microsoft Outlook®.
Klik på Udseende og temaer i Kontrolpanel.
Bemærk! Dobbeltklik på Skrifttyper, hvis du bruger klassisk visning i Kontrolpanel eller Microsoft Windows 2000, og gå derefter til trin 4.

Klik på Skrifttyper under Se også i opgaveruden.
Bemærk! Hvis der vises et mappetræ i stedet for opgaveruden, skal du kikke på Mapper på værktøjslinjen og derefter klikke på Skrifttyper under Se også.

Klik på Installer ny skrifttype i menuen Filer.
Klik på det ønskede drev på listen Drev.
Dobbeltklik på den mappe, der indeholder de skrifttyper, du vil installere, på mappelisten.
Klik på den skrifttype, du vil tilføje, under Liste over skrifttyper, og klik derefter på OK.

Det er fra: http://office.microsoft.com/da-dk/assistance/HA010947421030.aspx

Kommentar
Fra : Sars

Dato : 02-03-06 18:51

Tak skal i have, det virkede næsten for godt ;)