/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
TV-serie med Clive Owen
Fra : perulla05
Vist : 690 gange
200 point
Dato : 01-03-06 23:53

Hej hjælpsomme film-freaks!
For nogle år siden var der i dansk tv (DR 1 eller TV 2) en engelsk tv-serie m. Clive Owen i hovedrollen. Han kom som yuppie til et familie-firma, der lavede biler. Nærmest hånd-byggede - og kun i meget få eksemplarer. Jeg tror, han kom for at fuppe dem/få firmaet til at gå ned, men efterhånden som han kommer ind på familien (og blandt andet bliver kærester med en datter) ændrer han sig fra bad guy til good guy.
Hvad hed serien - og hvor kan man finde den?
Mange hilsner
perulla

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 200 point
Dato : 02-03-06 02:19

Hejsa
Jeg kan godt huske den omtalte film, men kan ikke huske navnet, derfor får du her en liste (med links) over alle de film som Clive Owen har medvirket i som skuespiller, men jeg syntes ikke, at kunne finde den omtalte film her:
http://www.cinemazone.dk/person.asp?id=11188
Derimod kan du finde og købe den her:
http://dvd.kelkoo.dk/b/a/cpc_149201_vtl_actor_c21884909.html
Filmen hedder Chancer (nr. 5 på listen)
Citat
All the episodes from the first series of the popular TV drama which follows Stephen Crane as he tries to save a struggling sports car factory

Se også:
http://dvd.kelkoo.dk/b/a/cpc_149201_ps_12468447_gs_21877403.html
Citat
All the episodes from the first series of the popular TV drama which follows Stephen Crane as he tries to save a struggling sports car factory

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-03-06 02:34
Kommentar
Fra : jqb

Dato : 02-03-06 07:46

Denne liste burde være til mere hjælp, eftersom der også er tv-serier med på den: http://www.imdb.com/name/nm0654110/ , men jeg synes heller ikke jeg kan finde noget der ligner det du beskriver. (Tv-serier er de titler der står i anførselstegn, de titler der står (TV) efter, er tv-film).

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 02-03-06 07:48

Ups - undskyld, jeg misforstod helt CLAN's indlæg - glem mit

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-03-06 07:56

No problem
Filmen / serien kan som sagt købes for 299,50 (spilletid ca. 16 timer 14 min.)
http://www.dvdcity.dk/?50O48O49O483TO49O48X363537O4936O48O491

Godkendelse af svar
Fra : perulla05

Dato : 02-03-06 23:26

Tak for svaret CLAN. Det var skønt!
Jeg bestiller den straks! Den er - såvidt jeg husker - rigtig god!
Perulla

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-03-06 11:09

Ja den er meget sød - go' film
Takker for points... og go' weekend
Søren