/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
No cd key ??
Fra : Trips
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 25-11-02 11:57

Hej.

Jeg ved godt at dette er et lidt kontroversielt spørgsmål, men jeg prøver alligevel.

Jeg har været nødt til at skifte mit cd-rom drev ud med et af ældre dato, det andet stod af. Problemet er at det larmer ufatteligt meget og jeg vil derfor gerne kunne spille Civilization 3 uden cd'en i drevet.
Ja - jeg ved godt at det er ulovligt hvis ikke man har købt spillet. Men nu er det ikke så forfærdeligt længe siden at jeg har købt det og jeg vil nødig vente med at spille det, til jeg får et nyt drev (det er jo snart jul)

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en no cd key til civ.3 og om det virker??

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-11-02 12:09

Hej Trips,

det ka' du her... -->
http://www.gamecopyworld.no/games/pc_civilization_3.shtml

så ka' du evt. clone din Civ 3 cd, eller få nogle til at lave en Image af den, hvis dit CD-rom drev heller ikke vil være med til det... herefter ka' du så evt. bruge et program som Deamon Tools, til at simulere et virtuel CD-rom drev med din virtuelle "Civ 3 cdrom" i... og det virker ok... jeg laver selv backups af mine spil idet jeg har en lille pilfinger af en søn på 2½ som synes det er sjovt at lege med fars CD'er...

det er godt nok et stykke tid siden jeg har spillet Civ 3, men den fra GameCopy world virker ihvertfald... idet jeg havde gemt min original CD af vejen, i det jeg synes det vil være ret surt hvis min søn sku' få ødelagt den CD... og der ku' jeg godt spille med patchen derude fra...

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-02 12:39

Hej igen,

eh... mystisk... umiddelbart har de den ikke liggende på Game-copy-world længere...

men de sku' ha' den her... "Civilization 3 v1.07f [English] No-CD/Fixed Exe Download Page"... -->
http://www.gameburnworld.com/dl_civilization3v1.07fnocdfixedexeeng.htm
til version 1.07f så hvis du opdatere den til over dette nummer vil den ikke virke... så hvis du ka' leve med ikke at få den opdateret til du får et nyt CD-rom drev, så ka' du jo bruge den version... ellers har du et DVD drev du evt. ka' bruge i stedet for?

jeg ka' ikke engang maile den "NO-CD" fil jeg havde idet jeg har slettet den... men såvidt jeg husker var det den overstående fil jeg havde...

de har også en her til version 1.17f... men det er som sagt heller ikke den nyeste... -->
http://www.militarygamers.com/Downloads/Civilization_3_117f_nocd.ace

ellers så har de nogle nye her... men om disse virker har jeg ingen anelse om...
http://civ.gry-online.pl/download.htm
(har et "pop up"-vindue)

du ka' også prøve her... "Civilization 3 v1.29f [ENGLISH] No-CD/Fixed EXE"... den sku' umiddelbart virke med den officielle opdatering til version 1.29f... -->
http://www.playground.ru/cheats/603/
(har også et "pop up"-vindue)

eller evt. her... -->
http://www.megagames.com/cracks/html/c902600_0.htm
(har også et "pop up"-vindue)

med de 2 sidste links sku' det umiddelbart være muligt at spille med en backup CD og opdateret version af Civ 3... jeg har dog ikke selv afprøvet dem endnu...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : Trips

Dato : 26-11-02 13:28

Tak for svaret strarup - det virker bare. Du har lige reddet min jul!

Trips

Kommentar
Fra : abangman

Dato : 15-05-03 12:07

i need cdkey igi1 games