/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Creaive Mp3 afspiller.
Fra : Schwartzbach
Vist : 460 gange
75 point
Dato : 27-02-06 22:38

Hejsa.

Et hurtigt spørgsmål.

Jeg har købt en Creaive Zen Micro mp3 afspiller. Den har jeg købt brugt, men har ikke fået den cd med som jeg skal bruge for at ligge musik ind på den med. Jeg kan ikke finde nogen steder på nettet hvor jeg kan hente den ned. Kun opdateringen. Og det er ikke til at hente en opdatering ned hvis man ikke har programet.

Håber du kan hjælpe for jeg er lost.

Tak for din tid.

Jacob

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 27-02-06 22:47

Altså det er driveren til Mp3 afspilleren du skal bruge eller hvad ?

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 27-02-06 22:49

Jeg ved ikke om du har været her inde http://www.creative.com/language.asp?sDestUrl=/support/downloads Der kan du i hvertfald downloade driver osv. til din zen micro.

Kommentar
Fra : Schwartzbach

Dato : 28-02-06 16:36

Jeg har gået ind og på den side og valgt mp3 og zen micro. Jeg vælger dansk sprog og så hente Driver. Der kommer en frem. Den henter jeg ned og går ind og åbner den. Den skriver at den installere den og så skriver den: Please reconnect your device for the driver to take effect. Den forstår jeg ikke rigtigt. Jeg har genstartet computeren men ikke respons.

Er det noget du kan hjælpe mig med.

Jacob

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 28-02-06 17:57

Har du haft Mp3-afspilleren til at sidde i før og under installationen ? I så fald kan det være derfor, mange enheder må først stikkes i porten når driveren er installeret.
Er dette tilfældet, så prøv at downloade brugsanvisningen og se hvad der står mht. installationen, og prøv derefter en anden USB-port.

Kommentar
Fra : Schwartzbach

Dato : 28-02-06 22:00

Jeg har ikke haft mp3 afspilleren sat til. Jeg prøver at se om jeg kan finde brugsanvisnigen.

Kommentar
Fra : Schwartzbach

Dato : 28-02-06 22:22

Nå nu har jeg hentet det en gang mere. Denne gang gjode jeg det at jeg satte mp3 afspilleren til. Så bad den mig frakoble mp3 afspilleren det gjorde jeg og så bad den mig derefter at koble til igen og så var den færdig. Men jeg har stadig ikke noget program til at ligge musik ind på min mp3 afspiller.

Er der et andet program som kan bruges ??? Og er det noget som du ved vor kan hentes.

Jeg tror problemet med det andet program er kun en opdatering til driveren.

Men jeg er ikke sikker.

Jacob

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 01-03-06 07:57

Jeg har på fornemmeren at du ikke behøver noget program... Gå ind i Denne computer og se om den har lagt sig som en flytbar enhed når den er tilsluttet. Gør den det, kan du bare kopiere musik over på den på normal vis.