/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
min kat er syg
Fra : Daniel17
Vist : 586 gange
100 point
Dato : 25-02-06 13:27

Her i morges gik min kat rundt og miavede maget, plus den hele tiden vasker sig på tisseren.
Den kan ikke falde til ro, og på et tidspunkt var den ude i sit grus og tisse, jeg mener det var lidt rødligt måske blod

Det er en hankat er 7 år, og har aldrig været udenfor.
Han er kastreret og vaksinert, mod diverse sygdomme.

Hvad er der i vejen med ham?
Og hvad kan jeg gøre?

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 110 point
Dato : 25-02-06 13:31

Han har sandsynligvis blæresten og du skal ringe til din dyrlæge med det samme....

Det er meget smertefuldt for katten og der er risiko for, at blæren sprænger fordi katten ikke kan komme ordentlig af med vandet...

Så afsted med jer to!

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : Daniel17

Dato : 25-02-06 13:33

Tak for svaret vaxen.

Jeg er sq på vej

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-02-06 13:35

Pøj pøj med det - og giv gerne en tilbagemelding når du kommer hjem fra dyrlægen

Vaxen

Kommentar
Fra : paulaarenas

Dato : 25-02-06 19:22

Hej jeg har kun at siger at han har blæreindsbetændelser og det skal
behandles hurtig og han sakal have kostændring for at ikke for det igen.