/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
problemer med cron jobs
Fra : grovfugl
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 24-02-06 13:39

Hejsa. Jeg har installeret et program, der hedder webcalendar, og det rummer blandt andet den udemærkede funktion at kunne sende reminders til en given email-addresse. Det gøres gennem et cron job, der kører php programmet send_reminders.php.

Jeg har på mit webhotel et kontrolpanel, der kan installere cron jobs, og det er det, jeg bruger. Der kan man bede serveren om at sende output fra cron jobbet til en bestemt addresse (og jeg går ud fra, at der kun sendes output, hvis send_reminders.php ikke lykkes).Jeg får følgende fejlmeddelelse på emailen, når jeg forsøgsvis beder den om at køre send_reminders.php hver måned, hver dag, hver og hvert minut:

read_config_store open failure on /var/net-snmp/snmpapp.conf

kommandoen, som jeg ønsker kørt ser sådan her ud:

php /public_html/kalender/tools/send_reminders.php

Jeg har på fornemmelsen, at det har et eller andet med stien at gøre. Nogen forslag?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-02-06 14:04

Har du kigget i supportforum? http://sourceforge.net/forum/?group_id=3870