/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Fyren er smidt ud.......
Fra : RISKOGER
Vist : 613 gange
50 point
Dato : 21-02-06 17:33

Hej alle.

Min søster har smidt kæresten ud men kan ikke få ham til at flytte adresse.

Ifølge kommunen kan hun ikke få noget hjælp" boligsikring" osv.
så længe at han har adresse hos hende.
men for at flytte adresse skal han selv henvende sig hos folkeregisteret,og det vil han ikke.

NOGLE SOM HAR ET GODT RÅD TIL HENDE?????

Hilsen Riskogeren

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 21-02-06 17:42

Hej Riskogeren
Din søster kan til enhver tid selv henvende sig til folkeregisteret og give besked om kæresten ikke længere bor på adressen, da hun har smidt ham ud.
Det er vigtigt at hun husker at hun skriver under på tro og love, så hun kan straffes ved urigtige oplysninger.
Men om de vil accepterer det hos boligstøtten er jeg uvis om.
Hilsen Rita

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-02-06 20:18

Det gør de
Altså accepterer det vedr. boligstøtte.

Så, skynd dig at sende hende ned til kommunen, så der kan komme orden på sagerne.

Kommentar
Fra : lenelille

Dato : 21-02-06 21:24

hun skal bare holde øje med at han ikke melder sig til hendes adresse igen. de skal skrive til en når nye tilmelder sig ens adresse, men det er ikke altid det gør det..
og sjovt nok opdager de det altid dem der skal udbetale boligsikring, også skal man betale tilbage, så er det lige meget hvad man siger. har prøvet det

Kommentar
Fra : lenelille

Dato : 21-02-06 21:25

hun skal bare holde øje med at han ikke melder sig til hendes adresse igen. de skal skrive til en når nye tilmelder sig ens adresse, men det er ikke altid det gør det..
og sjovt nok opdager de det altid dem der skal udbetale boligsikring, også skal man betale tilbage, så er det lige meget hvad man siger. har prøvet det

Kommentar
Fra : lenelille

Dato : 21-02-06 21:25

hun skal bare holde øje med at han ikke melder sig til hendes adresse igen. de skal skrive til en når nye tilmelder sig ens adresse, men det er ikke altid det gør det..
og sjovt nok opdager de det altid dem der skal udbetale boligsikring, også skal man betale tilbage, så er det lige meget hvad man siger. har prøvet det

Kommentar
Fra : lenelille

Dato : 21-02-06 21:25

hun skal bare holde øje med at han ikke melder sig til hendes adresse igen. de skal skrive til en når nye tilmelder sig ens adresse, men det er ikke altid det gør det..
og sjovt nok opdager de det altid dem der skal udbetale boligsikring, også skal man betale tilbage, så er det lige meget hvad man siger. har prøvet det

Kommentar
Fra : lenelille

Dato : 21-02-06 21:25

hun skal bare holde øje med at han ikke melder sig til hendes adresse igen. de skal skrive til en når nye tilmelder sig ens adresse, men det er ikke altid det gør det..
og sjovt nok opdager de det altid dem der skal udbetale boligsikring, også skal man betale tilbage, så er det lige meget hvad man siger. har prøvet det

Kommentar
Fra : lenelille

Dato : 21-02-06 21:25

hun skal bare holde øje med at han ikke melder sig til hendes adresse igen. de skal skrive til en når nye tilmelder sig ens adresse, men det er ikke altid det gør det..
og sjovt nok opdager de det altid dem der skal udbetale boligsikring, også skal man betale tilbage, så er det lige meget hvad man siger. har prøvet det

Kommentar
Fra : lenelille

Dato : 21-02-06 21:25

hun skal bare holde øje med at han ikke melder sig til hendes adresse igen. de skal skrive til en når nye tilmelder sig ens adresse, men det er ikke altid det gør det..
og sjovt nok opdager de det altid dem der skal udbetale boligsikring, også skal man betale tilbage, så er det lige meget hvad man siger. har prøvet det

Kommentar
Fra : lenelille

Dato : 21-02-06 21:26

hun skal bare holde øje med at han ikke melder sig til hendes adresse igen. de skal skrive til en når nye tilmelder sig ens adresse, men det er ikke altid det gør det..
og sjovt nok opdager de det altid dem der skal udbetale boligsikring, også skal man betale tilbage, så er det lige meget hvad man siger. har prøvet det

Kommentar
Fra : lenelille

Dato : 21-02-06 21:26

hun skal bare holde øje med at han ikke melder sig til hendes adresse igen. de skal skrive til en når nye tilmelder sig ens adresse, men det er ikke altid det gør det..
og sjovt nok opdager de det altid dem der skal udbetale boligsikring, også skal man betale tilbage, så er det lige meget hvad man siger. har prøvet det

Kommentar
Fra : lenelille

Dato : 21-02-06 21:29

hun skal bare holde øje med at han ikke melder sig til hendes adresse igen. de skal skrive til en når nye tilmelder sig ens adresse, men det er ikke altid det gør det..
og sjovt nok opdager de det altid dem der skal udbetale boligsikring, også skal man betale tilbage, så er det lige meget hvad man siger. har prøvet det

Kommentar
Fra : lenelille

Dato : 21-02-06 21:29

undskyld min pcer virker ikke altid så hurtigt som jeg gerne vil have

Kommentar
Fra : lenelille

Dato : 21-02-06 21:32

hun skal bare holde øje med at han ikke melder sig til hendes adresse igen. de skal skrive til en når nye tilmelder sig ens adresse, men det er ikke altid det gør det..
og sjovt nok opdager de det altid dem der skal udbetale boligsikring, også skal man betale tilbage, så er det lige meget hvad man siger. har prøvet det