/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
SL Benfica - LFC
Fra : jesper.s
Vist : 741 gange
100 point
Dato : 21-02-06 11:41

Er der nogen der ved hvor jeg kan se kampen "SL Benfica - LFC" online på nettet, da der ikke er nogle kanaler man kan se i DK, der viser den. Norge TV3 viser den, men den kan jeg ikke se, da jeg har kabel-TV.

På forhånd Tak!

Accepteret svar
Fra : MonkeyMan

Modtaget 50 point
Dato : 21-02-06 15:05

Hej Jesper...

Sådan skal det lyde...
http://www.livefootballonline.com/

Har nogle bekendte der er tilmeldt her, og de er fint tilfredse.. Det anbefales dog at have bedre internetforbindelse end den dårligste esenet...

-God Kamp...

Y.N.W.A.

Kommentar
Fra : MonkeyMan

Dato : 22-02-06 13:24

tak for pointene

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 23-02-06 07:28

Velbekommen