/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gratis Billedbeskeder
Fra : fjerdrengen
Vist : 679 gange
298 point
Dato : 23-11-02 17:12

hey

Er der ikke nogle der kender et sted hvor man kan få gratis billedbeskeder eller logo'er. Det gør ikke noget hvis det er wap sider !!!

Jesper

Kommentar
Fra : fjerdrengen

Dato : 23-11-02 21:00

jeg har sådan et eller andet program hvor man kan lave sine egne logoer og sende dem med det er lidt svært og så vil den heller ikke sende det til min tlf (3510)

Kommentar
Fra : _KBC_

Dato : 29-11-02 15:37

Nej de er ikke gratis det loster 10 kr + alm. sms takst!!!!!!!!!!!!!!!! Så er smart sms bedere!!

mvh
_KBC_

Kommentar
Fra : fjerdrengen

Dato : 29-11-02 21:39

jeg kan kun give _KBC_ ret

Kommentar
Fra : klunke

Dato : 02-12-02 18:57

Prøv dog at søge på nettet i stedet for, det er meget nemmere.

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 14-12-02 00:14

SmartSMS kan kun bruge med et almindeligt modem. Adsl og kabel dur ikke

Kommentar
Fra : Sl33py

Dato : 28-12-02 13:07
Kommentar
Fra : 1april

Dato : 30-12-02 17:15

Du kan bruge et datakabel til din tlf. samt programmet "logomanager" som du sikkert kan finde på "gratis" på nettet.

Kommentar
Fra : BoLLi

Dato : 02-01-03 18:50

Æhh.. Hvis nu vi siger jeg downloader det der Smart SMS program.. Hvordan er det så lige jeg får det logo eller hva nu jeg har lavet, på min mobil?
Ska man have det der datakabel?
- Hvordan virker det?
- Hva koster det?

Kommentar
Fra : magfra

Dato : 12-01-03 12:01

www.logogo.com kan du finde gratis logoer du kan downloade. Du kan også uploade f.eks et billed af f.eks dig selv, og så hente det via wap. Det virker fint på min 3510i selvom jeg vælger nokia 7210

Kommentar
Fra : dinne

Dato : 05-02-03 14:22

Hey j r li kommet.. men ve i hvor man ka få gratis billedbeskeder til 6210 eller andre..?? FRA: Dinne (christina)

Kommentar
Fra : al3eraqi

Dato : 14-09-03 01:35

http://resalh.com En Arabisk hjemmeside, hvor du kan få EN gratis billedbesked!!! men du skal først register dig!