/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
ITUNES
Fra : 19431225
Vist : 348 gange
20 point
Dato : 18-02-06 13:24

Hej
Det er noget jeg ikke forstår i Itunes, måske er der nogen der kan hjælpe. Jeg har alle mine sange i en mappe på c: drevet og når jeg går ind i denne mappe som hedder musik er der 3322 filer som fylder 9.52 GB. Når jeg så går ind i Itunes og marker vis alle sange er der kun 2289 sange som fylder 6.80GB 5:07:51:18 gange ialt ,hvor er resten på 1033 sange blevet af?? kataloget Itunes under musik er tom. Iøvrigt hvad betyder 5:07:51:18 gange ialt er det noget med timer?

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 18-02-06 17:29

Hej, hvis du har importeret sangene i stedet for at købe dem i itunes store, ska du huske at vælge i indstillinger at de sange du importere fysisk skal kopieres ned i din itunes mappe, ellers så bliver de bare afspillet fra deres oprindelige placering selvom de er registeret i itunes. Kan dette være problemet?
Hvor ser du iøvrigt det nummer der? Itunes regner ud hvor lan tid det ville tage at afspille alle dine sange, det står nede i bunden, er det det nummer du referere til?
Iøvrigt har jeg over 5000 sange i min itunes og efter de 3500 sange begyndte den at tælle forkert!!!
Vixen