/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
madel of honer 500 p til svar
Fra : babee
Vist : 718 gange
100 point
Dato : 16-02-06 14:54

hejsa
jeg har lige givet min mand madal of honer i gave han har fået det instaleret og ville nu spille han trykker på ikonet og der kommer en boks op der hedder mohaa console og de n skrer noget skrift og så kommer der sort skærm og så kommer boksen frem igen men så skriver den sådan ; GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

hvad kan der være galt

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 50 point
Dato : 16-02-06 15:08

SIkkert noget med grafikken!

Har i den seneste DirectX?

Prøv at opdatér grafikkortet, - eller hvis det er muligt, - den nemme løsning, - vælg at spillet skal køre i noget ANDET end OpenGL.

Epidedymittis

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-02-06 15:10

I mange af de nyere spil kommer der en "Options"-boks op, FØR spillet starter. Det MENER jeg også der gør i Mohaa ( Medal Of Honor: Allied Assault) Her er det muligt at ændre på grafik, lyd og anden opsætning af spillet.

Kommentar
Fra : babee

Dato : 16-02-06 15:14

hvordan opdater jeg grafikkortet ?? jeg har været i enhedshåndteringer og kigget der

jeg ved ikke hvordan man ændre den fra open gl til noget andet

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-02-06 15:47

Ok. Så prøv evt. at hent en opdatering til Mohaa.

Prøv www.gamespot.com

Kommentar
Fra : babee

Dato : 16-02-06 16:01

kan i fortælle hvordan jeg opdaterer mit grafikkort

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-02-06 16:43

hvis det er nødvendigt at opdatere skal du op i denne computer - egenskaber- hardware - enhedshåndtering - finde kortet og højreklikke på det og vælge opdater.

Det er nu ikke sikkert det er det - kig lige spillets systemkrav igennem og se om det passer med hvad I har-

Kommentar
Fra : babee

Dato : 16-02-06 16:51

vi har det der skal til og grafik korte er opdateret den vej det har før været installeret det var dog ikke original det var en kopi men nu har vi det original

Kommentar
Fra : babee

Dato : 16-02-06 18:21

nå har selv løst det det var to programmer der skal hentes for at man kan køre med open gl

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 16-02-06 18:23

Tak for svaret epidedymittis.men kunne ikke rigtig bruge det til noget men du får de 100 point

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-02-06 18:46

næh.. jeg får 50 point, og én stjerne..

Selv tak

Kommentar
Fra : babee

Dato : 16-02-06 19:07

hvorfor får du kun 50 point jeg har sat 100 på

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-02-06 16:39

Noget med at når jeg kun får én stjerne, (eller vidstnok under 3), så får man kun halvdelen af pointene. Men jeg overlever nok.

Kommentar
Fra : babee

Dato : 17-02-06 23:19

okay men det er bare for at andre ikke køber spørgsmålet for der er jo ingen svar