/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
disney's "lille kylling"
Fra : ahtn
Vist : 795 gange
200 point
Dato : 15-02-06 21:41

hejsa gode kandu'er
jeg har et spørgsmål, som jeg forgæves har søgt over nettet: Hvor mange fjer har animatorerne tegnet på hovedpersonen (Lille Kylling) ???
håber I kan hjælpe mig
mvh ahtn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-02-06 22:03

ifølge reklamen fra biocity jeg har fået udleveret, så har den kun en enkelt rød. :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-02-06 22:19

Ups hovsa, se venligt bort fra mit svar

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 15-02-06 22:55

Her kan du se de enste fjer jeg kan se tegnet på lille kylling, de sidder på dens røv, jeg tæller det til fem, men er ikke sikker, prøv selv.

http://disney.go.com/disneypictures/chickenlittle/

Kommentar
Fra : Sølvdragen

Dato : 16-02-06 17:27

Har hørt det før ... tror det var 40.000 fjer! men er ikke sikker.

- vil gerne prøve at tjække det.

Sølvdragen

Accepteret svar
Fra : Sølvdragen

Modtaget 100 point
Dato : 16-02-06 17:43

Min lillesøter siger at de på Disneychannel siger at han har 70.000 fjer alene i hovedet... men jeg ved ikke med resten af kroppen.

- prøver at finde det...

Godkendelse af svar
Fra : ahtn

Dato : 09-08-06 22:38

Tak for svaret Sølvdragen.