/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvem har også sunget den ?
Fra : kahem32
Vist : 568 gange
20 point
Dato : 15-02-06 19:23

Hej alle sammen...
Hjælp mig... Jeg er ved at blive sindsyg *S* Jeg har et nummer med Jennifer Rush "I'm in it for Love", men jeg ved, at en mandlig sanger i 1980'erne også har sunget dette nummer, som bare er vildt godt, men kan bare ikke huske hvem det er.... Håber nogen her kan hjælpe mig med at finde frem til navnet på ham eller gruppen.....
Knusss kahem

Accepteret svar
Fra : Herbie

Modtaget 30 point
Dato : 15-02-06 19:32

Jamen det har Donny Osmond 1987
http://www.lyricsvault.net/songs/12183.html
KH Palle

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-02-06 19:34

Tror ikke hun har lavet en sang der hedder det du siger, måske du husker forkert ?
Her kan du se hvad hun har lavet, udfra det kan du måske finde den sang du tænker på.
http://www.lyricsdownload.com/jennifer-rush-lyrics.html
Når du har fundet den rette sang titel, så søger du på google efter: "sangtitel lyrics"
Så vil der nok dukke nogle forskelige kunstner op, og udfra det kan du måske genkende hans navn.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-02-06 19:35

Ja okay...........
Hviste du det på forhånd, eller har du søgt dig frem ?

Kommentar
Fra : kahem32

Dato : 15-02-06 21:01

Hej til jer begge to...
Jeg siger 1000 tak til jer begge for jeres svar....
Palle tak fordi du gav mig navnet på den mandlige sanger... og trine08 jo hun har sunget det nummer, men viste at det ikke var hende, kunne bare ikke huske hvem der havde lavet det...
Så mange tak nu kan jeg komme videre
Knu

Godkendelse af svar
Fra : kahem32

Dato : 16-02-06 21:49

Tak for svaret Herbie.