/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Itunes
Fra : 19431225
Vist : 370 gange
44 point
Dato : 15-02-06 10:04

Jeg har et problem med itunes, jeg har haft det installeret og det har kørt fint. Nu har jeg formatteret harddisken og installeret itunes igen, men kan kan ikke få mine sange som ligger i en mappe på c: drevet over i Itunes. Jeg har prøvet med importer og føj filer til biblioteket, hvad gør jeg forkert, er der nogen der kan beskrive det??

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 15-02-06 10:11

Det lyder mystisk, det er jo det, der er vejen frem... Jeg bruger nu "tilføj mapper" hvis der er mange filer, der skal flyttes, men det kan da ikke gøre forskellen?

Vaxen - der lige lurer med...

Kommentar
Fra : ligeham

Dato : 15-02-06 10:32

hej jeg har haft samme problem jeg klarede det med at købe en key føre sangene over fra c-drevet og bagefter over i itunes som impotere det gik håber det vil lykkes for dig.

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 15-02-06 12:38

Prøv at åbne Itunes og åbne stien til mappen du har din musik i.
Marker mappen med musen og træk hele mappen over i Itunes bibliotek !!!

Nazgul