/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
hvide streger på min skærm
Fra : sommer2006
Vist : 407 gange
25 point
Dato : 14-02-06 20:44

Jeg har lige samlet min nye computer, nogle gange når jeg booter kommer der hvide streger på skærmen, så man næsten ikke kan se opstarts billede, ram chek, windows log on genstarter jeg compen mange gange 4 til 6 gange forsvinder det, har aldrig set et gfx kort opføre sig sådan, tanken har strejfet mig at min psu(350W) er for lille, dog siger den lokale hardware sælger at min psu er alt stor nok, han mener at jeg skal sende min gfx RMA.

Computer:
Pentium 4 3,2G 64 bit
2 DVD drev, den ene er en brænder
2 sata disks 80GB og 250GB
Fatal1ty Motherboard, 2 netkort/Lydkort/5 coolere/6 leads
Geforce 6800 GS Express
Kabinet LIan LI 100 % alu, 5 coolere
Skærm Sony G400 CRT 19"
Psu 350W custom made

Når computeren køre så køre den helt fint som den skal jeg kan spille stort set alle spil i højeste opløsning den fryser ikke, hakker ikke, kommer ikke med nogen fejl kode, cpuen har en idel temp på 38c og en load temp på 48c

Har kun set noget der minder om dette problem men der var gfx oc

er der nogen der har en ide om hvad problemet skyldes

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-02-06 21:28

Kender ikke din bios men det kunne være en indstilling derinde! Lyder som om dit grafikkort ikke er glad for at køre i lave opløsninger som f.eks. 600X400!

Kommentar
Fra : bsservice

Dato : 10-03-06 19:43

Hej sommer 2206,

Når du siger hvide streger, er det så som om at billedet vælter?
Er strgerne skå ned over skærmen?

Hvis det er sådan, så er det måske din monitor der ikke bryder sig om omløsningen.

Hvis du lader compueteren køre videre så den starter windows, forsvinder stregerne så?