/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digital kamera.
Fra : Mosebaek
Vist : 743 gange
100 point
Dato : 13-02-06 18:32

Hej Kandu`er.(Det du`er).
En rimelig kort spørgsmål:Hvad mener i om en "HP photosmart M415" ?
Er der nogen der har erfaring med sådan en skiderik.Jeg har en anelse om,det måske er en der er
udfaset,men ved det ikke.Men det behøver kameraet jo heller ikke at blive ringere af.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-02-06 18:45

Ja det er en udfaset model, du skal nok op i k-komputers testvinder PhotoSmart R717, for at finde et virkeligt godt camera:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=136601 til 1670kr inc forsendelse
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 13-02-06 18:54

Ja, 717 er så kommet i en nyere og mere fancy model 817. Det kan klart anbefales, hvis du ikke skal have et helt lille kamera.

Under alle omstændigheder kan du læse gode anmeldelser, og se de fleste kameraer nærmere an på www.stevesdigicams.com

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 13-02-06 18:59
Accepteret svar
Fra : orpe

Modtaget 100 point
Dato : 13-02-06 19:37

Hej

Jeg har en m417 den er jeg meget glad selv konen kan bruge den m415 kender jeg ikke så meget til men der kanjo ikke værer så meget forskel på dem. Min tager gode billeder om film er også god nu skal det lige siges jeg har et 1gb kort så jeg kører på den bedste opløsning så mine billeder er i top så jeg kan varmt anbefalde et hp

Orpe

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-06 21:48

Tak for svaret orpe.

Kommentar
Fra : orpe

Dato : 16-02-06 16:42

Selv tak

Håber du bliver glad for det hvis du køber et jer meget glad for midt

orpe