/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
billige fliser på nettet?
Fra : solling
Vist : 3571 gange
100 point
Dato : 13-02-06 11:14

er der nogen herinde der kender et sted hvor man kan købe billige fliser over nettet med gratis eller billig levering?
på forhånd tak )

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-02-06 11:24

Er det inden- eller udendørs?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 13-02-06 11:59

Prøv www.guloggratis.dk

der er tit billige fliser, til selvafhentning. Ind imellem kan de endda hentes gratis.

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 13-02-06 12:49

www.dba.dk
under diverse / bortgives er der mere end 10 annoncer her er 3 af dem:
Badvær.fliser, grå, 15x15, ca. 15-20 m²
Fliser, 45 m2, rødbrune klostersten, 8x24x6, selvoptag e.5/3-06
fliser, stablet pænt på palle, måler 21*6*6,5 klar til afhentet kvit og frit.
Nilsg

Kommentar
Fra : solling

Dato : 13-02-06 12:49

det er indendørs fliser til gulv....

jeg har kigget i gul og gratis, dba, billigvvs, abcfliser.dk, nettofliser.dk men kan ikke finde det jeg skal bruge.
jeg skal bruge fliser til en lille entre på 7 kvm. og det skal være sorte og hvide.... skaktern eller lign. ....måske et sort hvid mønster

Kommentar
Fra : solling

Dato : 13-02-06 13:06

det må meget gerne være et sted hvor der er et stort sortiment som man kan se på nettet )

Accepteret svar
Fra : skippersej

Modtaget 100 point
Dato : 13-02-06 13:30

Hejsa!
Sorte og hvide vægfliser og gulvklinker er jo nok den slags som er mest in for øjeblikket, så dem er der nok ikke så mange af i gul og gratis m.fl..
De kan fås i enhver tømmerhandel, Bauhaus m. fl., Hvis du prøver at se på hjemmesider som WWW.evers.dk eller www.ccvejle.dk har du mulighed for at se et sortiment.

MVH

SkipperSej

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 18-02-06 19:26

Må jeg spørge, hvor i landet du kommer fra?

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 04-04-06 20:08

Tak for svaret skippersej.

Kommentar
Fra : Michael1001

Dato : 18-09-06 06:38

Hej solling

Du skulle prøve at spørge hos www.nettofliser.dk, de sælger alle former for fliser og belægnigssten som Holmegårdssten, Herregårdssten, Nybrosten, Bondesten, Classicosten, Granit og lignende produkter.
De har også et komplet program af Biobrændsel som træbriketter, brænde, træpiller, pejsebrænde og briketter.

Håber du kan bruge det til noget.