/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Begrænser på Euro 2 scooter
Fra : JMC23
Vist : 847 gange
20 point
Dato : 11-02-06 00:52

Er der nogen der ved hvordan de nye euro 2 modeller er begrænset specifikt på cpi hussar

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-02-06 01:33

JA. Det ved jeg. Men hvis du har købt en sådan, ved du det ogå selv. I Instruksionsbogen er det forklaret. Så læs bogen, så ved du det også. Hilsen Arne.

Kommentar
Fra : JMC23

Dato : 11-02-06 02:45

Hvis jeg havde den spurgte jeg nok ikke men ok så ved jeg da hvor man kan finde det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-02-06 03:17

JMC23 - Har du købt scooteren på lovlig vis, så har du også instruktionsbogen. Når du fortæller at du IKKE har bogen, tyder det på at du ikke har købt scooteren lovligt.

Så skal du lige vide: Kandu er IKKE et sted hvor tyveknægte eller andre småkriminelle knægte kan hente hjælp. Hvis du vil have hjælp til din kriminelle scooter, så find en anden side.
Hvis du har flere små-kriminelle spørgsmål, så gå et andet sted hen og søg dine svar. Og fortæl det til alle dine andre kriminelle venner.

I er IKKE velkomne på Kandu.dk.

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 11-02-06 05:53

Kære Arne Jacobsen.
Jeg synes at du er lige lovlig hurtig til at dømme.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 11-02-06 07:41

kunne jo være han havde købt den brugt........ du er da lidt dum og høre på "arne"

men røret er begræsnet køb et nyt forrør...
og så er der selvfølgelig lige ringen i vario...

held og lykke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-02-06 08:23

poul1erik & tiemaster - Læg lige mærke til at jeg IKKE starter med at dømme, men med at rådgive.

Når knægten så ikke kan give et ordentligt svar, SÅ dømmer jeg. Men først da.

tiemaster - når jeg siger som jeg gør, er det fordi jeg ved at drenge bruger Kandu.dk som en SUPER-side hvor de altid kan få hjælp til deres lort. Jeg synes at det er sørgeligt at der er så mange "knallert-eksperter" der gerne vil hjælpe den slags små-kriminelle unger med at bryde loven.

Kommentar
Fra : JMC23

Dato : 11-02-06 13:47

Hejsa den dreng som du heviser til kan vel ikke være mig da jeg er 26 år og den enste bog jeg fik med var en service bog og der står ikke noget om begrænser i den men døm bare løs jeg er da ligeglad men det viser jo bare at tyv tror vær mand stjæler

Kommentar
Fra : JMC23

Dato : 11-02-06 13:53

Men her er hele historien:
Jeg købete en CPI Hussar, det gik for langsomt da jeg lidt fart gal
Så jeg købte:
47,6 mm .Athena evo.
28 mm. Stylepro karburator.
24mm. Koso studs
Hebo Titan
Athena indsugningsforstærker.
107mm Racerkobling Stylepro
32 KG Athena Koblingstrykfjeder
Top Racing variomatic. med 5 grams ruller

og der sidder 120 dyse på nu, tændrøret ser perfekt ud.
Men den kører kun 60 og alle de begrænser jeg kender til er fjernet.
Men nu tror jeg det er CDI'en der er begrænset.

Og så lige en gang til til arne.jakobsen kan du se den liste med stumper der er for ca 4500 alene i dem tror jeg ville være så dum at bruge den slags penge på en scooter der er anskaffet på ulovlig vis

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-02-06 18:04

Off topic!!

Citat
Hvis du har flere små-kriminelle spørgsmål, så gå et andet sted hen og søg dine svar. Og fortæl det til alle dine andre kriminelle venner.

I er IKKE velkomne på Kandu.dk.

Opblæste nar. Du er en IDIOT lillearne