/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ændre telefonsvarre nr i nokia
Fra : Pete.Sinner
Vist : 4083 gange
50 point
Dato : 10-02-06 21:39

hvordan ændre jeg telefon svarre nummeret i min nokia 6101 ?

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 10-02-06 21:46

Fra TDC
Citat
Indkod nummeret til telefonsvareren (Mobilsvar)

1 Find "Nummer på telefonsvarer"

Tryk på Menu.
Find Beskeder, og tryk på Joysticket.
Find Talebeskeder, og tryk på Joysticket.
Find Nummer til telefonsvarer, og tryk på Joysticket.

2 Indtast nummeret til telefonsvareren

Indtast dit mobilsvar-nummer. Nummeret findes både i det velkomstmateriale, du har modtaget fra TDC Mobil, og på din regning. Du kan også få det ved at kontakte TDC Mobil kundeservice på tlf. 8080 8020.
Tryk på Slet, hvis du taster forkert.
Tryk på Rør på, hvis du vil forlade funktionen uden at gemme.
Tryk på Navigationstasten for at godkende.

http://2f45x23k.msw-wsa1.com/wsatdco/a4_velkommen.asp?ManualID=1204

Godkendelse af svar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 10-02-06 21:49

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-02-06 21:50

Det var en af de nemme når man lige har et link til TDC's mobil manualer.