/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
"Flopstars"
Fra : bullet_express
Vist : 518 gange
20 point
Dato : 22-11-02 10:38

Er der andre end mig, der hader den svans til JON?!?!?

Begrund jeres svar...

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 22-11-02 12:27

Hvorfor skal vi begrunde vores svar??????????
Det gør du jo ikke selv.

Hvorfor hader du ham??
Måske du gerne ville være i hans sko??

Jeg kender ham ikke personligt, og kan derfor ikke udtale mig om dit spørgsmål. For når man ikke kender en person kan man jo ikke vide om man hader eller ikke hader dem vel??
Men du kender ham måske???

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 22-11-02 15:13

Noget underligt noget at spilde sin tid på ??
Men skulle jeg komme med en vurdering, så: idiot ! Har set Se&Hør (Jaja, jeg ved det godt), hvor han ikke vil fotograferes til sit eget PR-show - han be'r en bodyguard om at fjerne fotografen ! Altså: stjerenøkker ! Sådan er MIT indtryk af drengen !

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 22-11-02 18:12

Undskyld, men er dit liv så fattigt at du ikke har mere at gå op i , jeg fornemmer nærmere at du nok er stærkt misundelig på denne Jon.

At du hader ham er jo dit problem, men hans seksuelle orientering (om han er det ene eller andet) kan og skal da aldrig komme dig ved!!!

Der er altså også lidt jura her, for i Danmark er det strafbart at diskriminere andre på grund af seksuel orientering

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 20 point
Dato : 22-11-02 19:08

Jeg vil ikke decideret sige, at jeg hader ham, men jeg synes desværre ikke han er gammel nok til det han skal, og det lyser ud af ham. Trods ihærdig coaching fremstår han både live og i videoen, stadig som en amatør - der prøver at virke proff.

MEN, jeg er ikke i målgruppen for bagmændene (32M, men teen af sind), og det er lidt skræmmende at se, at Teenagepigerne kan have så meget magt som forbrugere, at det bedre kan betale sig at markedsføre et kønt ansigt med en flødebollestemme, fremfor en virkelig dygtig sanger, der vel at mærke allerede har performanceerfaring og har medvirket på udgivelser......