/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha jog
Fra : migBECOOL
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 08-02-06 22:55

Nogle der kender en hjemmeside eller en person der sælger et yamaha forhjul komplet..

På forhånd tak..

Hilsen Michael

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 08-02-06 23:03

Hej Michael
www.thansen.dk det har stort set alt til knallerter.

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 09-02-06 05:21

ja okay men den har jeg prøvet der er den ikke skal også bruge en hjemmeside hvor man 100% kan få fat i sådan et hjul..... for jeg skal bruge den her i næste uge

tak

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 09-02-06 08:29

Hvad er det for en knallert? - skal lige være sikker på det ikke er en scooter

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 09-02-06 08:32

det er en yamaha jog scooter....

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 09-02-06 08:47
Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 09-02-06 08:58

er det et komplet forhjul med bremser og det hele

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 09-02-06 09:08

Det kan du da også købe samme sted kan jeg se

Men du bliver jo nød til og samle det hele selv, med mindre du vil betale dig fra det

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 09-02-06 09:11

ja men kender du til et jog forhjul

Der sidder speedometerdrevet i forhjulet alså den er indbygget i den der hvor bremsen sidder i det er det jeg skal bruge for min er i stykker

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 09-02-06 09:15

Hvis vi taler om et komplet forhjul, så skal du da bare bestille det! Eller kan du ikke flytte det gamle over på det ny?

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 09-02-06 09:16

ja jeg skal bruge alt til et forhjul også den hvor bremsen sidder i

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 09-02-06 09:22

Har du prøvet og ringe til Scootergården, det ville jeg gøre hvis det var mig. sig du skal bruge et komplet forhjul. så må de jo svare om de kan levere det eller ej.

Ellers ring til Thansen, jeg kan da se at de har meget til din model.

Jeg har selv en PGO, og har kunne finde alt ude ved Thansen til min.

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 09-02-06 09:25

okay prøver jeg lige henvender mig igen hvis jeg ikke kunne få noget

Accepteret svar
Fra : arnely

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-06 09:27

Oki

Godkendelse af svar
Fra : migBECOOL

Dato : 12-02-06 23:55

Tak for svaret arnely. Scootergården kigger på sagen

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 13-02-06 07:41

Tak for point migBECOOL