/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hurtigere street magic
Fra : negrofilen
Vist : 701 gange
25 point
Dato : 21-11-02 17:59

jeg er lidt utilfreds med min street magic den kører 70-75km/t meeen jeg vil gerne ha den op og køre hurtigere hvad skal jeg putte på? nu er der cylinder-kit, speed control, polini for race udsødning. jeg vil og også gerne ha et hurtigere optræk ku det hjælpe med nye ruller? hvor mange g skal rullerne være på

Kommentar
Fra : jamen

Dato : 25-11-02 02:51

lette ruller hurtig optræk tunge ruller langsomt optræk.

tjek
www.protunahandel.de

Accepteret svar
Fra : bambusneger

Modtaget 25 point
Dato : 26-11-02 22:35

du kan sætte nogle 4-5.5g ruller i og så en 47mm cylle og top. derefter smider du en stor amal kabu. og et powerfilter på. så mangler du kun en anden vario og en racer-kobling. og husk lige en ordenlig udstødning!!!

med venlig hilsen aske
ps. du kan let få den op på 90-100 km/t.

Kommentar
Fra : jamen

Dato : 27-11-02 08:21

lol neger han ryger af den :)

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 27-11-02 17:14

nej nej, først når han har fået poleret benzinens vej og smidt BOOSTER i benzinen, så er den virkelig GRUM. måske en 120-135km/t ville ku gøre det og et optræk der flår ham af!!! he-he

Kommentar
Fra : jamen

Dato : 27-11-02 18:20

hehe han skal osse huske og gå ned til apoteket hvis man kan få det der... så skla han købe 1 liter æter og hælde i benzintanken+NOS lattergas :D

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 28-11-02 16:47

WWWOOOOAAAARRRMMMMMMMMMMMMMMMM!!!

Kommentar
Fra : jamen

Dato : 28-11-02 17:23

hihi :) :) :)

Kommentar
Fra : sc0pex

Dato : 30-11-02 20:36

ja han kunne og så købe en brugt f16 motor fra militæret, og smække den på, så kunne den snuppe alle scooter i dk i optræk og topfart :)

Kommentar
Fra : jamen

Dato : 01-12-02 11:11

hhe så skal han vist osse forstærke stellet :)

Kommentar
Fra : jamen

Dato : 01-12-02 11:11

ellers en dag overhaler baghjulet ham :P

Kommentar
Fra : mcrasmus

Dato : 27-04-03 12:41

køb lattergas/nos til scooter/knallerter:http://www.speed-sports.com/holley/index.html
en af mine venner har det på sin puch maxi den render 155 km/t
husk at skifte til racer krumptar og forstærk stellet for en sikkerheds skyld.

mvh rasmus