/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Bjørnen Bjørn
Fra : tinah
Vist : 1898 gange
500 point
Dato : 06-02-06 22:34

Jeg mangler teksten til "Bjørnen Bjørn er en bjørn" fra Sigurds Bjørnetime. Kan I hjælpe?

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 06-02-06 22:44

Kunne ikke lige finde teksten, men her er et link til at sted hvor du kan købe en sangbog med 60 af sigurds børnesange, inkl. Bjørnen Bjørn er en bjørn.

http://netbutik.dr.dk/ecommerce-categories/view-products?category%5fid=108

Mvh. Jacob

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 06-02-06 23:28

Prøv at søge på www.danskesange.dk
Held og lykke

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 07-02-06 07:50

Teksten kan ikke findes, men Sigurds Sangbog er (ud over at købe) at låne på biblioteket.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 07-02-06 08:10

Hejsa.

Lån den på biblioteket eller skriv til DR og spørg.

Mvh

jeb3

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-02-06 09:50

haha jeg har også søgt som en gal - vil anbefale dig at låne den på biblioteket og lure den af

Accepteret svar
Fra : benles44

Modtaget 500 point
Dato : 25-03-06 17:31

Halløjsa........

Nu ved jeg ikke om du har fundet teksten til Bjørnen bjørn er en bjørn.

Men jeg har en bog til min den mindste og den hedder Sigurd fortæller godnat historier

Her er flere sange og bl. a. den du efterlyser

Bjørnen Bjørn er en bjørn.

Bjørnen Bjørn er en Bjørn
Og han vil gerne vinke til alle børn,
for Bjørnen Bjørn er en Bjørn.

Nogle tror, at Bjørn han er en hund
(ryster på hovedet).
Og nogle tror, at Bjørn han er en bamse
(ryster på hovedet).
Nogle tror, at Bjørn han er en dreng
(ryster på hovedet).

Men Bjørnen Bjørn er en Bjørn
(nikker).
Ja, Bjørnen Bjørn er en Bjørn.

Det er korrekt skrevet efter bogen " Sigurd fortæller godnathistorier " Af Sigurd Barrett.

Gyldendals bogklubber

Mange hilsner fra Benles44 fortsat god weekend.........

Godkendelse af svar
Fra : tinah

Dato : 25-03-06 21:24

Tak for svaret benles44.