/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
fitnessbælte
Fra : ladegaardsparken
Vist : 785 gange
100 point
Dato : 06-02-06 14:45

Er der nogle der har erfaring med fitnessbæltet til opstramning af muskler fra elgiganten til 200 kr. ?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-06 14:48

Elektriske muskeltrænere med lille effekt... se http://www.forbrug.dk/test/testbasen/fritid/arkiv/muskelstimulation/

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-06 14:51

Citat
Testen af muskeltrænerne viser, at reklamernes løfter om en træningseffekt uden nævneværdige anstrengelser ikke holder. Effekten er yderst ringe: En synlig muskelopbygning tager måneder, og lovede gavnlige effekter på kredsløbet og på fedtnedbrydningen i kroppen er ganske enkelt ikke mulige at opfylde med nogen af de seks testede apparater.

Det skyldes, at for at forbrænde fedt og for at forbedre kredsløbet generelt skal mange muskelgrupper aktiveres samtidigt for at få stofskiftet i vejret, og det kan ingen af apparaterne præstere.

samme kilde som nævnt ovenfor, gennemlæs alle links på
http://www.forbrug.dk/test/testbasen/fritid/arkiv/muskelstimulation/

Godkendelse af svar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 06-02-06 14:55

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-06 14:58

Velbekomme... og takker for points
Lad nu være med at købe snoller for de sparede penge

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-02-06 15:05

tjah. så ville det da i hvert fald ha den 100% forkerte virkning