/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Garmin Streetpilot i3
Fra : g_h
Vist : 674 gange
200 point
Dato : 05-02-06 11:17

Jeg har fået/vundet sådan en i3 og den virker upåklageligt!
Jeg kan dog læse mig til, at den normalt er leveret med et transflash kort med detaljer på!
Dette kort er ikke med! Er det en fejl?
Detaljerne fra hele norden er installeret, men forsvinder de, hvis man indlæser et kort over europa?

Gert

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-02-06 13:56

Hvis du har mulighed for det, så lav en back-up. Så kan du altid indlæse det igen.
Det er jo et spørgsmål om der er plads nok, så burde det kunne være der.
Hvis du har det som et kort der kan tages ud, vil du med fordel, have det på hvert sit kort!

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 05-02-06 15:44

Tænk at man skal ind på THansen's hjemmeside?!!, for at få at vide, at hukommelsen er indbygget i de nye modeller og der medfølger derfor ikke et hukommelseskort
Det ændrer tråden lidt:
Er der andre med gode/dårlige erfaringer med dette "lille vidunder"
Jeg satte to genopladelige batterier i(de følger ikke med) og ventede ca. 4 minutter, så havde den fundet mig
Uden at have læst brugsanvisningen, programerede jeg hurtigt en adresse, som den dirigerede mig til!
Jeg vil påstå, det ikke kan gøres nemmere

Gert

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-02-06 20:17

Ja det er et fikst legetøj! - Men stadig bør du, om muligt, lave en backup af din GPS - Bare for alle tilfældes skyld.
Jeg er blevet klar over, at jeg skal holde øje med det, med memorykortet, hvis jeg skal have en sådan model.
Den jeg har, har jeg haft i mange år, en ældre sort/hvid model, der kun trækker sporlog og viser koordinater, samt andre vigtig data. - Der er intet detaljeret kort, men kan til gengæld bruges jorden rundt uden problemer.
Men en dag skal der nok komme, hvor jeg bliver fristet af en sådan. - Her vil jeg så stille krav om at kunne få kort til andre destinationer i verdenen, når jeg skal på tracking i sydamerika (selv om der ikke er så mange veje at vælge imellem uden for de store byer.

Annuller spørgsmålet
Fra : g_h

Dato : 09-07-06 22:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål