/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
flerstemmige ringetoner til 3510
Fra : fjerdrengen
Vist : 586 gange
280 point
Dato : 21-11-02 12:16

hey !!!
jeg kune godt tænke mig at vide om der var nogle der vidste om man kunne finde en hp eller en wap side hvor man kan hente MIDI ringetoner til 3510 (gratis) og da det nu er jul så ville det jo passe fint hvis det var julemelodier :D
på forhånd tak :)

jesper

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 21-11-02 12:53

Jeg tror desværre du må lede forgæves. Ringetonerne koster som regel
omkring kr. 10,- :(

/Philip

Kommentar
Fra : lstage

Dato : 24-11-02 01:38

Ja... Kan kun give Philip ret!! Men du har da din frie ret til at kigge videre...

Kommentar
Fra : StevenAndersen

Dato : 25-11-02 00:10

Hejsa....jeg har lige fundet en wapside......Tonerne er gratis og der er ikk så mange men de lyder totalt godt....http://wap.my-symbian.com Håber du kan bruge dem

Accepteret svar
Fra : Sconk

Modtaget 280 point
Dato : 25-11-02 07:43

http://www.jtw.dk der er jule ringetoner også..

Kommentar
Fra : fjerdrengen

Dato : 25-11-02 08:52

http://www.jtw.dk er det gratis ????

Kommentar
Fra : fjerdrengen

Dato : 25-11-02 12:33

hey igen
jeg har prøvet at være inde på http://www.jtw.dk og når jeg prøver at logge ind på min wap skriver den noget med ukendt filformat ??? hvad skal jeg gøre ?
Fjerdrengen

Kommentar
Fra : Sconk

Dato : 25-11-02 20:44

Vær sød og sende mig en mail på m@jtw.dk så finder vi ud af hvorfor den skriver det. eller kontakt mig på irc/quakenet #tweakup hvor jeg også hedder sconk

Kommentar
Fra : IJJ82

Dato : 26-11-02 00:04

jeg kan anbefale siden, som Steven har fundet. Den er udmærket for ligesom at komme igang med at bruge wap funktionen. wap.my-symbian.com

Kommentar
Fra : fjerdrengen

Dato : 28-11-02 10:30

jeg bæklager men min tlf kan ikke komme ind på den side (DESVÆRRE) den skriver bare noget med Ukendt filformat
hilsen fjerdrengen

Kommentar
Fra : timondk

Dato : 29-11-02 21:35
Kommentar
Fra : fjerdrengen

Dato : 29-11-02 21:42

dem har jeg ellers tak

Kommentar
Fra : herholt

Dato : 03-12-02 01:30

prøv den her side hvis du ikke kender den. der er også lidt julemusik. http://www.frostzone.com/

Kommentar
Fra : stinna2002

Dato : 04-12-02 09:15

Hey....

Jeg har lige fået min 3510.... men kan den komme ind på nettet...?!?! Hmm fatter jo ikk sådan noget...

Knuz Stinna

Kommentar
Fra : timondk

Dato : 04-12-02 18:18

hvad selskab har du evt mail mig tumlingen@tiscali.dk

Kommentar
Fra : stinna2002

Dato : 05-12-02 08:59

Hey....

Det er Sonofon.... Gik væk fra tiscali da man ikk har dankort...

Knuz Stinna

Kommentar
Fra : stinna2002

Dato : 05-12-02 11:51

Hey....

Der er oz www.cellular.dk

Knuz Stinna

Godkendelse af svar
Fra : fjerdrengen