/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Bifil
Fra : happy1
Vist : 1141 gange
50 point
Dato : 02-02-06 10:48

Hej

Jeg har et problem og det er, at jeg ikke kan finde ud af om min kæreste er bifil eller udelukkende for piger. Jeg er sammen med ham i næsten en måned og er meget forelsket i ham og han er også glad og forelsket i mig. Men jeg kan ikke finde ud af om han er bifil eller udelukkende for piger. Mistænken kommer på baggrund af at han elsker at have samleje bagi. Han har ikke lagt skyld på at han også har været sammen med en mand for mange år siden. Han er 39 år i dag. Jeg har spurgte ham om han er bifil så svarede han nej. Han har meget kvindelig adfærd..
Mit spørgsmål er hvordan kan jeg finde ud af om han ikke er bifil? På forhånd tak

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-02-06 10:50

Først og fremmest skal du stille dig selv et spørgsmål... Er det vigtigt for dig at vide det, og hvorfor?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-02-06 11:23

Spørgsmålet er, om det overhovedet er vigtigt?
Hvis han nu er bifil, så forandrer det ikke på hans hensigt om at være dig tro eller utro, det forandrer heller ikke, om han er glad for dig/elsker dig eller ej.

Hvis han er en fin fyr, forandrer det kun noget, når og hvis I ikke længere er kærester.
I så fald, har han lidt flere at vælge imellem end hvis han havde været hetero.

En anden ting er selvfølgelig i forhold til prævention mod kønssygdomme - men det skal man jo også have styr på ligegyldig hvilken seksualitet, man bekender sig til...

Hvis du holder af ham, så hold af ham som han er

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-02-06 11:25

I øvrigt - at have have sport i 2'eren hører ikke kun til i den homoseksuelle verden.
Det er også udbredt blandt heteroseksuelle...

Vaxen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-02-06 12:51

Det kan du ikke finde ud af, medmindre han fortæller hvis han er det.....eller du ligefrem skulle "snuppe ham på fersk gerning" med en anden fyr.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-02-06 17:44

Vaxen -> Super godt svar. Det kan ikke siges bedre.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-02-06 18:23

Hvordan har DU det med at have sex på den måde? Du skriver, at HAN elsker at have samleje bagi..
Måske er det, der egentlig bekymrer dig, at DU ikke er så vild med det. Men det er for svært at sige det til ham? Og så prøver du at stoppe ham på en anden måde....

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 02-02-06 21:57

I har da nu kun kendt hinanden en måned .....så lad dog lige tiden vise hvad han er og ikke er..
Snak dog lidt med hans kammerater og se hvad de er for nogle størrelser(du skal ikke spørge dem om din ven er bifil) Bare alm snak..
Besøg hans familie osv osv ...
At han kan lide at tage/få dig som han gør ...tja det er vel op til ham at foreslå og op til dig at nægte hvis det går over dine grænser..
Men at han dermed er bifil..Nej jeg tror det ikke --

Mvh sverola

Kommentar
Fra : toje1

Dato : 04-02-06 14:36

Hej
Jeg er selv Bifil og og tænder slet ikke på analsex og jeg ved at det er der også mange bøsser som ikke tænder på Sport i 2 eren.Så det skal du ikke gå efter.Det kan da godt være at han er Bifil,men det er der flere end man tror der er.Jeg er gift og har ikke haft sex med mænd,siden jeg mødte konen,ikke fordi lysten ikke er der engang imellem.Så er han Bifil er det jo nok ikke et problem,da han selvølgelig er dig tro når i er kærster.Og lad os lige få fjernet misforståelsen,Vi springer ikke på alt der har en puls.

mvh
Toje1

Kommentar
Fra : halloodk

Dato : 05-02-06 18:19

Hvorfor skal man absolut puttes i en box, homo,bi eller hetro. Jeg tror din kæreste godt kan lide at du måske kæler lidt for nr. 2, stikker en finger op, men han er for genert (homoforbi) til at bede om det. Prøv det med det samme og uden så meget snak og tanker! Nyd at du er forelsket og gå på opdagelse på hans krop. Vi mænd er udstyret et "barometer" som peger opad når det godt.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-02-06 18:26

Hvem er det, der er i "toeren" på hvem?...

---nu kommer jeg da i tvivl...

Happy, -er du her??

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 05-02-06 19:40

Jeg tror sq efterhånden vi har været alle steder i denne tråd og ikke bare i "toeren"
Birgitta du har ikke tabt tråden bare ladet dig forvirre af alle de andre indlæg....
Det er fortsat kæresten til Happ1 som måske er den mest Happy af de to....Skal vi for nemheds skyld kalde ham for Happy "2" he he

mvh sverola

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 05-02-06 19:59

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-02-06 20:59

Jeg er ikke sikker på, at det er så sjovt.......

Kommentar
Fra : shakiranuuk

Dato : 04-07-06 14:53

Jeg er en ung ts på 29 og har da krøllet lagner med en del gifte og "besatte" mænd. Nogle af dem starter med at sige når de besøger mig..... at de altså hverken er bøsse eller bifyr, hvilket jeg så kun kan give dem ret i. Hvis det var tilfældet, var de nok gået hovedkulds i kassen med en mand med skæg og dyb stemme og ikke en transseksuel, med bryster og meget feminin. Jeg ser det som mænd der trænger til lidt x-tra i deres ellers så kedelige sexliv, ellers gjorde de det nok ikke.

Tror bare du skal sidde stille og roligt ned og tale ud med din fyr, måske mangler der noget i Jeres sexliv - hvis ikke - Jamen så skal du bare være yderst glad.

Love Shakira