/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Carlsberg Cup i Hong Kong 2006
Fra : arne.jakobsen
Vist : 619 gange
50 point
Dato : 01-02-06 16:20

Hurra! Det danske liga-landshold har netop vundet turneringen i Hong Kong.

MEN.: Da de fik overrakt Vindertrofæet, lignede de alle en flok begravelsesgæster.

INGEN af dem smilte; ingen ville holde trofæet endsige kysse det. Det var blot om at få det givet videre i en H....... fart.

Hvad pokker er det for en opførsel af et vindende dansk landshold?

Billederne skal nok blive vist på TV de kommende dage.

Kommentar
Fra : Møbeldesigner

Dato : 01-02-06 18:59

Synes du, arne, der er grund til at man skal ligne Flemming Poulsen fordi man har vundet tre træningskampe over meget jævne modstandere? At der absolut skal uddeles en pokal efterfølgende ved en træningsturnering betyder ikke at man er mester!
Har ikke set billederne, men ville ikke selv falde på knæ og uddele kindkys over en præmie fra Carls Cup, Hong Kong.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-02-06 19:11

Møbeldesigner - Vent nu med at kommentere, til du VED hvad du kommenterer.

Du har ikke set billederne. Så vi snakkes ved når du har.

Hilsen Arne.

Kommentar
Fra : Møbeldesigner

Dato : 01-02-06 23:14

Selvom jeg ikke har set billederne fra den åbenbart harmdirende danske opførsel ved pokaloverækkelse i træningsturneringen Carls Cup, så har jeg set nogle af kampene og ved hvad forholdene handler om. Nemlig som jeg skrev tidligere: En træningsturnering mod jævne modstandere, og ikke en betydende slutrunde. Og de forhold kan jeg vist godt tillade mig at fundere over (eller hvad?!): Nemlig at hvis jeg var LIGAlandsholdsspiller ville min begejstring efter en træningskamp være moderat I FORHOLD til en kamp af betydning (A-landshold). Du kan vel ikke pålægge spillerne at de skal føle glæde på komando, arne?
Men selvfølgelig handler det også om respekt. Og det forhold kan jeg rigtigt nok ikke kommentere på, da jeg ikke har set billederne.
Tror du de viser billederne på TV de næste dage? Jeg vil gerne se dem, men jeg tror det er en anden dansk opførsel, der har formået at provokere lidt flere end en enkelt arne, som præger TVfladen i disse dage...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-02-06 23:31

Nu er det jo ikke nødvendigt for mig at skrive, hvem jeg taler til. Jeg vil blot sige, at du har 100% URET. Uanset hvor LILLE turneringen er, så spiller man for DANMARK. Og når man har vundet en sådan turnereing, HAR MAN FANDENME at se glad ud.

Vores Landstræner Morten Olsen, var med derude. Alle spillerne VIDSTE at han var der.

I say no more.

Men nu drejer det sig jo også meget om billederne. Så hold din kæft min ven, indtil du har SET billederne. Hvis du kommer med én kommentar mere, så bliver du udelukket fra denne tråd.

Forstå det.

Kommentar
Fra : Møbeldesigner

Dato : 02-02-06 00:06

Det var da en mærkværdig, fascistoid attitude du stiller op med der, arne! Eller er denne tråd kun for dem som bakker din holdning op? For så er jeg vist ikke velkommen mere.
Når du blot vil sige jeg har 100% uret, mener du vel, at DU MENER jeg har uret? Eller er det facit at man værsgo´ har at juble når man har vundet hvadsomhelst?!
Jeg er godt klar over at Morten Olsen er træneren for holdet, ligesom jeg er sikker på at spillerne er klar over at deres træner er med(?) som han har været det gennem hele turneringen - og hvad så? Hvad har det med deres opførsel at gøre? Du mener altså at spillerne skal smile og kysse en pokal for at respektere værterne?
( Snav så den pokal, hvis du vil med på A-holdet!).
I de reaktioner jeg har læst, roser hr. Olsen alle spillerne for deres indsats i turneringen, og så vidt jeg kan se er det vist kun dig der overhovedet har reageret på deres udtryk til overækkelsen indtil videre.

Nu kan du jo udelukke mig fra din i øvrigt ikke overbefolkede tråd, selvom jeg ikke siger om jeg NU har set TV billederne eller ej! Så må du håbe der dukker en rygklapper op som kan bekræfte dine diskussionssky og fascistiske holdninger op.

Godaften

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-02-06 00:35

Jeg har ikke lavet denne tråd for at bævle med dig. At du vælger at bruge ord som:

mærkværdig, fascistoid

Beviser KUN hvor klog du er. Du er hermed udelukket fra denne tråd.

Farvel og slut.

Annuller spørgsmålet
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-02-06 15:24

Spørgsmålet ser ikke ud til at have folks interesse, den eneste der har kommenteret har ikke set de scener det drejer sig om, så jeg kan ikke belønne nogen med point.