/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
koder bilstereo citroen
Fra : meyerbeyer
Vist : 963 gange
100 point
Dato : 28-01-06 14:58

hjælp har købt en brugt citroen xantia 2.0 i. Hvordan får man en kode til radioen når jeg ikke har den. har fået skiftet generator derfor har den behov for at få koden igen HJÆP

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 28-01-06 15:07

Hvis det er en Blaupunkt kontakter du et servicecenter, som nok vil have dokumentation for at radioener din
http://www.blaupunkt.dk/infoservices_1.asp

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 28-01-06 15:38

Hej med dig.

Hos Mercedes bruger vi det, at du kommer med bilen+radioen. Kan du redegøre for at det er din radio, kan vi søge på kode i systemet.
Ved ikk om det er det samme med Citroen. Men kør ned og tal med en aut. forhandler.

Mercerpigen

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 28-01-06 16:42

i firmabilerne vi har (renault ) kan vi ringe til forhandleren , så kan man få den oplyst i telefonen hvis du har nummerpladen
kræver selvfølgelig der ikke er skiftet nummerplade efter den sidst er solgt fra en autoriseret forhandler

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 28-01-06 16:55

Hvilket mærke er radioen?
alimak

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 29-01-06 08:51

http://www.davidsonelectronics.co.uk/cardecode.htm
på den side er der et billede af den ved ikke hvad den hedder

Godkendelse af svar
Fra : meyerbeyer

Dato : 29-01-06 09:10

Tak for svaret BjarneD.