/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Opstart af firma...
Fra : kvikurt
Vist : 2349 gange
100 point
Dato : 24-01-06 11:43

Vi er to der gerne vil prøve at starte et firma op, vi er begge kendt inden for bygge branchen..! Vores ide går ud på at låne hvores folk ud til bygge projekter der er bagud..! Vores/mit spørgsmål er, hvordan vi får kontakterne, er der en data base hvor vi skal registreres..?

Accepteret svar
Fra : Drud

Modtaget 60 point
Dato : 24-01-06 11:48

Jeg ville tage kontakt til branche organisationen. Det er dem der ved mest om branchen og evt. steder hvor man kan markedsføre sig.

Eneste jeg lige kender er Dansk Byggeri www.danskbyggeri.dk - prøv at tjekke dem ud.

Godkendelse af svar
Fra : kvikurt

Dato : 24-01-06 12:09

Tak for svaret Drud.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 24-01-06 13:07

Det var f...... hurtigt.
Et rimeligt vanskeligt spørgsmål, et svar på 5 minutter, og dermed afsluttet.
Aftalt spil????? det "lugter voldsomt".

MVH

Kommentar
Fra : Drud

Dato : 24-01-06 13:35

Kan kun afkræfte at dette ikke er aftalt spil, kender ikke kvikurt - har i øvrigt slet ikke været aktiv på kandu.dk de sidste 2-3 år

Kommentar
Fra : jensalexander

Dato : 24-01-06 21:09

man må vel aceptere at et svar kan fremkomme på 5 min, havde du ellers nogen positiv at komme med selv "viskinge "