/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Telia
Fra : jangchr
Vist : 674 gange
81 point
Dato : 21-01-06 23:17

Jeg skiftede fra Telia og over til Smarttalk og fik mit nummer med,men ved et tilfældighed opdage jeg at Telia-kunder ikke kunne ringe til mig men de kunne godt sende en sms,så fik jeg min veninde til at ringe til Telia(hun har Telia) og fortælle om problemet og de lovede så at rette problemet inden for 48 timer og nu er det 11 dage siden og der er ikke sket en skid endnu,så har jeg meddelt over e-mail til Smarttalk og de har da også svaret at de har sendt Telia et brev om problemet og at min veninde også skulle kontakte Telia igen,men jeg har på fornemelsen at de ikke gør noget som helst ved det.er der nogle der ved hvor man kan klage over Telia eller hvordan man for dem til at rette problemet uden at skal ringe til dem 100 gange mere

Kommentar
Fra : willerbyg

Dato : 21-01-06 23:24

det må være smart talk der skal ordne det vil jeg sige. de har lovet dig at man uden problemer kan flytte dit nr så jeg vil sige at du skal kontakte smart talk igen. og sig at du vil have noget gratis tale tid på grund af fejlen. og at de i øvrigt skal rette den fejl hurtigt. kræv et nyt sim kort vis det er det der skal til.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-01-06 23:32

Men det er jo ikke sikkert Telia retter sig efter Smarttalk og for det andet tror jeg at Telia har boykottet mit nummer for Telia kunder fordi jeg har flyttet mit nummer,Jeg har fået et nyt sim-kort fra Smarttalk med mit gammel Telia nummer

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-01-06 23:35

Her er hvad Smarttalk skriver til mig

Det er herfra sendt en fejlmelding på problemet til Telia, men du skal bede din kæreste tale med Telia igen. Vi kan ikke love at det virker med vores henvendelse, så kontakt Telia (hvis det er der din kæreste er kunde) og oplys hvad du har oplyst os

Accepteret svar
Fra : willerbyg

Modtaget 81 point
Dato : 22-01-06 00:02

jog men det kan godt være de skriver det der. men det kan du ikke bruge til noget det er stædigvæk smart talk der bærer det fulde ansvar for at få dit nr til at virke korekt på dit nye abodomang. du som kunde skal ikke rører en finger. det er dem der skal ordne det problem. de vil nok prøve at spille bolden videre til telia. men er det ikke smart talk du har tegnet en ny kontrakt med ?. ring til smart talk igen i morgen og sig at de har pligt til at få det til at fungere. er det ikke dem der lover at du nemt kan flytte nummer uden problemer sig det til dem. held og lykke
glem ikke at mange kunder har problemer med telefon selskaberne de prøver at sænde bolden videre hele tiden. men her skal du holde fast i smart talk du skal kun ringe til dem og kun dem talia har ikke noget med det at gøre

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 22-01-06 11:56

Tak for svaret willerbyg.
Jeg tror bare ikke at det hjælper noget,jeg har hørt fra flere Teliakunder som havde skiftet og de var nødt til at få et nyt nummer efter flere mdr. tovtrækkerri

Kommentar
Fra : willerbyg

Dato : 22-01-06 13:10

hej jog men juridisk er det dem som har det fulde ansvar. altså smart talk. men det er ikke nemt som admendelig dansker at komme igenem som meneske inde hos de penge maskiner :)