/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Service manual mitsubishi l400
Fra : hollmann
Vist : 791 gange
20 point
Dato : 18-11-02 14:59

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig, jeg mangler en værkstedshåndbog ell. lednings diagram.
til en mitsubishi l 400 ell. sportsvan 2,5 TDI årgang 1996. Jeg har snart ledt over alt men det er ikke lykkes mig at finde. Så måske jeg kunne være heldig herinde.

På forhånd tak :)
Hollmann

Accepteret svar
Fra : RISKOGER

Modtaget 20 point
Dato : 24-11-02 10:37

HEJ hollman
har du prøvet at ringe til hoved impotøren af mitsubishi i danmark

havde selv et problem med min mazda,så jeg ringede til mazda impotøren,de gik i kælderen,og 2 dage efter havde jeg det jeg skulle bruge,det kom med posten

vh Riskogeren