/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
VM billetter
Fra : Kyck
Vist : 773 gange
50 point
Dato : 16-01-06 19:52

Hej

Nogen som om det stadig er muligt at få billetter til VM i fodbold?!....

På den ene eller anden måde :)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-01-06 20:17

Du kan læse alt om tickets her.
Næste salgsperiode starter 15 feb. 2006

http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/tickets/

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : lally

Modtaget 60 point
Dato : 16-01-06 20:17

Hej Kyck.

Her er et link,men det er dyrt MEGET :https://shop.premium-football.com/de_overview.htm

hilsen Lally

Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 16-01-06 20:21

wow :S pænt dyrt!!

til det der fifa noget!.. er det ik noget med at man kun kan bestille en billet af gangen?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-01-06 20:36

Du kan købe 2 eller 4 billetter pr. bestilling, afhængig af hvilken kategori du køber i.

http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/tickets/faq.html
Citat
2. What is a single ticket?

A single ticket entitles you to attend the match at the 2006 FIFA World Cup Germany (TM) which you selected. Single tickets are offered in four price categories. The maximum number of single tickets that can be ordered in categories 1 to 3 per household is four tickets per applicant for a maximum of seven matches. The limit for category 4, the low price option, is a maximum of two single tickets per household (i.e. one surname per delivery address) for a maximum of three matches. The ticket of the respective match covers the fee for public transport at the respective venue on the respective day and during the given times. The cost of travel between the different venues in Germany is not included.

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : Kyck

Dato : 06-09-06 13:56

Tak for svaret lally.