/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Yamaha 5 HK manual
Fra : Splitcane
Vist : 3167 gange
200 point
Dato : 15-01-06 20:03

Er der nogen, som ligger inde med en manuale til en 5 HK 2-takt Yamaha påhængsmotor? Den er formodentlig 10-15 år gammel, men jeg savner en manual med splittegning så jeg kan fejlfinde på den. Link til nettet med downloads er også OK (freeware).

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 16-01-06 11:21

Hej Splitcane
Jeg har før prøvet at finde den slags på nettet, men det er aldrig lykkedes, så jeg tror ikke det er muligt.
Mit bedste råd er at sætte dig ved telefonen og ringe til div. forhandlere--her er lige et link så du kan finde dem.
http://www.yamaha-motor.dk/dealerlocator/index.jsp
Et andet alternativ er at prøve på biblioteket--tal med en bibliotekar, hvis de ikke har det er det muligt de kan skaffe det.
Held og lykke
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : ben

Dato : 24-02-06 00:46

Måske kan du prøve her:
http://www.yamaha-motor.com/outboard/service/viewmanuals/viewmanuals.aspx?ls=outboard
Jeg har en gang fået en kopi af en yamaha på biblioteket.

Kommentar
Fra : gossip

Dato : 21-03-06 19:21

Hej

Hvis det stadig er aktuelt, har jeg værkstedsbog på 4-5 hk 1 cyl. Mariner

Gossip