/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Lejekontrakt...
Fra : NOzone
Vist : 497 gange
200 point
Dato : 15-01-06 18:17

I en lejekontrakt står opført 2 lejere til lejemålet men det er kun er den ene der har skrevet under.
Hvis lejemålet så opsiges og personen der ikke har skrevet under fraflytter, kan denne person så nægte at betale husleje indtil lejemålet udlejes igen??

Accepteret svar
Fra : Jimmy17

Modtaget 210 point
Dato : 15-01-06 18:23

Begge skal have skrevet uder for at begge hæfter for det.

Kun den, der har skrevet under hæfter for lejen.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 15-01-06 18:24

Så personen her, der fraflytter og ikke har skrevet under står ikke til ansvar for lejen.

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 15-01-06 18:30

HEJ NOZONE
ta for guds skyld en advokat også en af dem med hår på brysterne, her og nu i morgen for ellers smuttes der kr. og øre i svinget men nok ikke til din fordel
mvh
kj1945

Godkendelse af svar
Fra : NOzone

Dato : 15-01-06 18:31

Tak for svaret...

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 15-01-06 18:39

Vil dog lige følge op på den kommentar den anden kom med:

Gå evt ind på www.familieadvokaten.dk og kig/spørg
Der på det kommunale bibliotek mulighed for at spørge hvor og hvornår der er juridisk hjælp et sted.

Nogle udlejere kan være svære at hugge og stikke i
Har selv været udsat for sådan noget.

Tak

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 15-01-06 18:41

Skriv hvordan det går med det.

Kommentar
Fra : NOzone

Dato : 15-01-06 18:48

Det var nemlig mig der var så dum at skrive under som den eneste. Men regner med at vi finder en fredelig løsning. Skulle bare lige høre hvordan jeg stod rent juridisk... Endnu engang tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 15-01-06 18:59

Okay. Ærgerligt.

Men held og lykke til dig.