/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
sweet little girl?
Fra : xyzzygy
Vist : 672 gange
500 point
Dato : 13-01-06 14:55

hmm J hørte Zådan en formidabel Zang hvor de sang: "zWEEET LITTLE GIRL!!! IIIII WANNABE YOUR BOYFRIIIEND!"!!!

meeeeeen.... J fik deZværre ikke lige fat i titel / kunZtner S måZke kan noen af jer være behjælpelige. pl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 14:59
Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 13-01-06 15:04

Ja, det lyder ganske rigtigt som om det er Ramones sang "I wanna be your boyfriend", du tænker på. Det lyder dog en anelse usandsynligt, at den skulle blive spillet i radioen på nuværende tidspunkt. Hvis det ikke er den sang, du tænker på, så kan du måske oplyse hvornår og hvor du har hørt sangen?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 15:04
Accepteret svar
Fra : scoopboy

Modtaget 500 point
Dato : 13-01-06 15:05

Næ nej det er da denne sang a-hole af xyzzygy..! Supertramp - Child of vision... Du er møgbelortet poptøs..ahhhhhh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 15:06
Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy

Dato : 13-01-06 15:15

åååååh ja!! DET

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 13-01-06 15:19

miritdk>Jeg håber ikke, at du selv hopper på den??? Fører vist videre tli mp3downloadhq, hvor man kan vælge at betale en bunke penge for en service, man aldrig modtager...HOLD JER VÆK!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 15:44

kazistuta nej - prøv at tænke dig om - men du var jo