/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hair for life ?
Fra : Gypige
Vist : 748 gange
200 point
Dato : 12-01-06 13:39

Hej,

Er der nogle der kender "Hair for life" ???

Det er noget man kan få sat på, der hvor man mangler håret, f.eks. når man har Alopecia (hårtab, der giver bare pletter) og ikke vil gå med en paryk.

"Hair for life" sættes nemlig fast på hovedbunden, og bliver taget af en gang om måneden. Og i mellemtiden kan man behandle håret som om det var ens eget. Og det kan ikke ses, at det ikke er ens eget. Og skulle ens eget hår pludselig bestemmer sig for at vokse ud igen, kan det sagtens gøre det.

Men jeg ville bare lige høre, om nogle har erfaringer med det. Jeg har nemlig kun læst om det på Alopecia Foreningen i Danmark hjemmeside.

Det ville nemlig være rigtig godt at få sat på de bare pletter jeg har.

Mange hilsner fra Gypige

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-01-06 13:44

Uhhhh... det kribler i mig... Du har ikke spurgt om det, men jeg vil nævne det alligevel.... Hvis du er til alternativ behandling kan jeg anbefale en akupunktør, der har specialiseret sig i hårtab og har en hulens succes med det...

Siger ikke mere, du må sige til, hvis du vil vide mere... Hvis ikke, ønsker jeg dig held og lykke med det andet...

Vaxen

Kommentar
Fra : Gypige

Dato : 12-01-06 13:54

Hej Vaxen,

Tak for dit svar, men jeg har alleredeværet hos en akupunktør, uden resultat.

Men jeg vil da gerne høre hvem det er du kender, for man ved jo aldrig, vel ..... for selvfølgelig er det da bedre at få sit eget hår tilbage, end et "købt et".

Mange hilsner fra Gypige

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 200 point
Dato : 12-01-06 14:00

Du kan kigge her:

http://www.ny-energi.dk/

Gå ind i menuen "Klinik" og deri finder du pletskaldethed.

Jeg kan fortælle at hendes succes er international - hun har blandt andet kunder fra Spanien, der rejser til Holstebro en gang om måneden for at modtage behandling.

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : Gypige

Dato : 17-02-06 08:42

Tak for svaret vaxen.