/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Sløv Suzuki!!
Fra : Zoke
Vist : 603 gange
120 point
Dato : 15-11-02 18:56

JEg havde en lovlig Suzuki samurai dm50! Nu har jeg sat et 32 mm forrør og en tunusstødning på! Det er nedtur!!
Den larmer max, og og har kun givet 5 km (40 km i alt), og lille bitte smule bedre optræk!

Den skal køre hurtigere!Hvad skal jeg gøre? En større cylinder?? eller hvad?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-11-02 20:02

"Zoke" <Zoke.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:toaB9.9228$HU.837419@news010.worldonline.dk...
> JEg havde en lovlig Suzuki samurai dm50! Nu har jeg sat et 32 mm forrør
> og en tunusstødning på! Det er nedtur!!
> Den larmer max, og og har kun givet 5 km (40 km i alt), og lille bitte
> smule bedre optræk!
>
> Den skal køre hurtigere!Hvad skal jeg gøre? En større cylinder?? eller
> hvad?

Fjerne plumben! Den sidder så svjh i indsugnings studsen mellem karbu. og
cyl.

Kommentar
Fra : Zoke

Dato : 16-11-02 10:39

Jeg har hørt at det næsten er umuligt at få plumben ud af studsen! Man er vist mød til at købe en studs uden plumben!

Har jeg forstået det rigtigt når jeg siger at plumbem i studsen skal væk, og en større cylinder vil løse problemet?

ps. vil den larme endnu mere når plumben er væk? (for den larmer rigtigt meget nu!!!!!)

Kommentar
Fra : Zoke

Dato : 17-11-02 16:18

Please answer! My Bike Suck!!!!!!

Accepteret svar
Fra : bambusneger

Modtaget 120 point
Dato : 19-11-02 18:15

hejsa!
du kan sagtens fjerne plumben og når du har gjort det kan det godt høres lidt, men det giver både bedre optræk og topfart. jeg tror bare at du skal sætte den lovlige udst. på igen fordi så larmer den mindre og kører bedre. hvis du endelig skal kører med den nye udst. skal du købe en større cylle. din Bike er rådden fordi modstanden er forkert i udstødningen...

med venlig hilsen Aske

Kommentar
Fra : Zoke

Dato : 20-11-02 22:58

Jeg har hørt af mange at man skal have speciel værktøj!!! Er det rigtigt?

Kommentar
Fra : lasse_just_petersen

Dato : 16-12-04 14:41

jeg havde en lovlig Suzuki Samurai DM50 den kørte ca 35 km/t. Så satte jeg et 13 tands fortandhjul og et 28 tands bagtandhjul på og så kørte den ca 45-50 km/t.