/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Startspærre/alarm
Fra : clm1978
Vist : 899 gange
100 point
Dato : 10-01-06 11:37

Af forsikringshensyn har jeg forpligtet mig til at udstyre min gamle bil - en golf II fra 1990 med en eller anden elektronisk startspærre foranstaltning.

Jeg fik af forsikring at vide, at jeg blot kunne anskaffe mig den billigste model, da det mest var af formelle årsager, at den skulle installeres.

Hvor kan jeg få den slags, hvad vil den koste - og kan man selv installere den? Er der noget særligt, man bør være opmærksom på? Er der nogle særlige bivirkninger ved at foretage installation af sådan et arrangement?

Jeg håber, at I kan svare mig - og gerne snarest, da den skulle have være installeret pr. 1.1.06!!!

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 10-01-06 11:49

http://www.aback.dk/?p=productMore&iProduct=34

Der står ekstrem nem montage. Kan dog ikke udtale mig om det, da jeg aldrig har monteret en selv.

Kommentar
Fra : MadsChr

Dato : 10-01-06 18:23

Vil nok anbefale at få en der har forstand på ledninger til at montere en startspærre/alarm, hvis du ikke selv ved hvordan.. ikke at det er det store problem, hvis man altså ved hvad man laver.. held og lykke..

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 14-01-06 12:06

Tjek evt:http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-03181510

Har selv handlet med dem. kører med en af deres alarmer på 3 år, uden problemer

Hilsen Riskogeren